Broek in je laars of over je laars

Ik draag mijn broek met de pijpen

  • In mijn laars

    Stemmen: 61 43,6%
  • Over mijn laars

    Stemmen: 65 46,4%
  • Korte broek, je weet toch

    Stemmen: 14 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    140
Je broek is te kort.

En alle mensen en Miss2tjes die roepen dat meneer de broek in de laars moet dragen: meneer heeft geen leren combi racebroek maar zo'n leren toerbroekje en die zijn gelijk aan textielbroeken.




:+
 
Sinds ik een winkelhaak in mijn textiel pak had (ja eigenlijk al te laat) , draag ik die altijd in mijn laars. Hoge laarzen die goed afsluiten, dus geen last van water.
 
Je broek is te kort.

:^

Als je broek loskomt van je laars is ie te kort. Als je een normale lengtemaat hebt voor een langere gaan, als je een kortere lengtemaat hebt gekocht ben je verkeerd voorgelicht.

Leer altijd in de laars?
Rossi denk daar al tig jaar anders over hoor...
rossi%20Aprilia%20weeling.jpg
 
Daytona heeft laarzen waar je de broek over de binnenlaars,
en in de buitenlaars kunt doen.
Voordeel: ziet er uit alsof je broek in de laars zit,
maar de laars loopt niet vol van de regen.
 
Je broek is te kort.

En alle mensen en Miss2tjes die roepen dat meneer de broek in de laars moet dragen: meneer heeft geen leren combi racebroek maar zo'n leren toerbroekje en die zijn gelijk aan textielbroeken.




:+


Mijn broek moet inderdaad over mijn laars maar omdat mij dat niet echt bevalt vroeg ik mij af wat jullie hebben. Wellicht heb ik gewoon een slechte broek en is er overheen voor veel mensen een goede optie. Misschien is bij de laars in om verschillende redenen de betere optie.

Misschien is mijn broek inderdaad te kort.. probleem is ook dat als hij naar boven schuift hij doordat de binnenvoering aan het klitteband blijft haken, nooit meer naar beneden zakt.

Dat van de regen en het blijven haken met een broek die over de laars zit vind ik ook wel interessante punten..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een leren broek die over mn laars heen kan.
Soort van "Bootcut-model" van Revit. Zit prima. Kruipt niet omhoog o.i.d.
Laats wel een leren broek gepast die zo gemaakt was dat ie in je laars moet.
Die broek zat meteen anders. (ook op de motor) Misschien lag het aan de broek maar het zat niet lekker. Misschien weer eens een andere proberen.
 
Veel belangrijker maar niet gesteld:
"Hand in de broek of broek uit?"

Desnoods:
"Alles open bij pissen urineren of slechts de gulp.

En de echt belangrijke dingen;
"wat te doen? Ik heb net mijn leren broek en mijn motorlaarzemn aan en ik moet gigantisch schijten"

"Mijn adidas trainingsbroek op of in de slippers"
 
Veel belangrijker maar niet gesteld:
"Hand in de broek of broek uit?"

Desnoods:
"Alles open bij pissen urineren of slechts de gulp.

En de echt belangrijke dingen;
"wat te doen? Ik heb net mijn leren broek en mijn motorlaarzemn aan en ik moet gigantisch schijten"

"Mijn adidas trainingsbroek op of in de slippers"
_O- _O-
 
Je kunt in elk topic hier wel reageren dat er nog belangrijker zaken zijn om daarmee aan te geven dat je niet begrijpt dat er voor zoiets een topic geopend wordt.

Als je bij een motorkledingzaak zegt dat je een broek wil kopen krijg je vrij snel de vraag wat voor soort broek en of je hem over je laars of in je laars wil dragen.

Ik weet niet wat ik wil (want heb nog geen ervaring met veel berschillende soorten pakken en broeken en ken ook niet heel veel motorrijders) dus vraag wat jullie hebben.

Als je over simpele dingen al geen topic kunt starten kun je maar beter direct depressief worden :p
 
Ik denk dat als ik mn leren broek over mn laarzen heen wil doen, dat ik mn laarzen grondig moet bewerken, (smaller maken) of mn broek aan de onderkant een heel stuk breder moet laten maken.

Persoonlijk vind ik het bij sport ook mooier in de laars, en bij tour over de laars :?
 
meestal zie je aan de vorm toch ook wel of het wel of niet de bedoeling is?

de rits van m'n de broekspijp kan echt nevernooit niet dicht als hij over de laars zit.
textiel zit dan weer te opgevouwen om erbij in te stoppen.

Regenpak gaat ook over de laars. anders regent t er zo bij in.
 
Een leren broek kan je toch nooit over je laarzen heen dragen. Als ik de rits dicht doe van de broek dan zit deze strak om mijn been heen boven me enkels. Trek ik dan de laars aan dan komt deze over de broek en uiteraard hoger te zitten.

Inderdaad leer in de laars alleen textiel erover, mijn laarzen sluiten trouwens netjes aan de broek dus regen loopt er niet echt in, nadeel van textiel over de laars is dat als je afstapt de knieën omhoog komen, in de laars heb je daar geen last van
 
Laatst bewerkt:
Je broek is te kort.

En alle mensen en Miss2tjes die roepen dat meneer de broek in de laars moet dragen: meneer heeft geen leren combi racebroek maar zo'n leren toerbroekje en die zijn gelijk aan textielbroeken.

Hangt ook van het model toerbroek af. Ik heb mijn leren broek op maat laten maken bij Damen en kon kiezen, over de laars of onder de laars. Ik heb gekozen voor onder de laars en krijg hem nu niet echt meer over mijn laars heen, zeker niet de laarzen die ik nu heb.
 
Jullie hebben natuurlijk allemaal gelijk: ik draag mijn leer IN mijn laarzen (Damen combi en Sidi Strada laarzen) en mijn textiel OVER mijn laarzen.

Mijn vrouw heeft echter een leren broek van Bering en die gaat wel (strak) over de laars (ook Sidi Strada).
 
Mijn string komt niet tot aan mijn teenslippers...

[edit]
(ik zie dat KDTL mij net iets voor was... B| )

[/edit]
_O-

Als we dat laatste er in houden wil ik graag eens met je stappen. Op vrouwenjacht :+ :+ :+ :+

(als ik je maar steeds "voor" ben tenminste :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan