broek met kneepads info?

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
zoals je jullie op mijn vorige topic gezien hebben, ben ik druk aan het oefenen voor DE kniedoun...

nu is alleen mijn probleem ik heb nog geen kneepads en wil deze aanschaffen....

WAAR? (welke winkel,prijs goedkoopste?)
Volledige broek kopen?
of bestaande leren broek erop laten zetten (is dit mogelijk? en zo ja waar?)

i appreciate the help! :)

:}
 
Op 2001-08-02 09:19, schreef Fastnappie:
zoals je jullie op mijn vorige topic gezien hebben, ben ik druk aan het oefenen voor DE kniedown...
welk topic :?
nu is alleen mijn probleem ik heb nog geen kneepads en wil deze aanschaffen....
dan moet je dat doen :P
WAAR? (welke winkel,prijs goedkoopste?)
Elke zichzelf respecterende motorzaak, vanaf zo'n 6 a 700 piek
Volledige broek kopen?
Wat anders :? Een halve :? })
of bestaande leren broek erop laten zetten (is dit mogelijk? en zo ja waar?)
Dat kan natuurlijk ook, je hoeft namelijk er alleen een stuk klitteband op te laten zetten. Vraag maar na bij je lokale dealer.

i appreciate the help! :)

:}

Ik heb een broek van Dainese met slides... Compleet kostte die ( geloof ik.) 750 piek. Ik heb hem gehaald bij v/d Heijden in Den Bosch... maar elke Dainese verkooppunt heeft die. Bijv Arie Molenaar in Ysselstein ( bij Utrecht.)
 
of bestaande leren broek erop laten zetten (is dit mogelijk? en zo ja waar?)
bij het volgende adres kun je goed en goedkoop je pak (ver)maken

Sander Duren, Lederen motorkleding
Zamenhofdreef 18
3562 JW Utrecht

T 030 262 0067
T 0654 981 710 (of 716)
Fax-mail 0842 117 528
E-mail sander-duren@pi.net
Open van maandag tot vrijdag van 10 tot 17 uur
 
Op 2001-08-02 10:11, schreef HELLdesker:
Op 2001-08-02 09:19, schreef Fastnappie:
zoals je jullie op mijn vorige topic gezien hebben, ben ik druk aan het oefenen voor DE kniedown...
welk topic :?
nu is alleen mijn probleem ik heb nog geen kneepads en wil deze aanschaffen....
dan moet je dat doen :P
WAAR? (welke winkel,prijs goedkoopste?)
Elke zichzelf respecterende motorzaak, vanaf zo'n 6 a 700 piek
Volledige broek kopen?
Wat anders :? Een halve :? })
of bestaande leren broek erop laten zetten (is dit mogelijk? en zo ja waar?)
Dat kan natuurlijk ook, je hoeft namelijk er alleen een stuk klitteband op te laten zetten. Vraag maar na bij je lokale dealer.

i appreciate the help! :)

:}

Ik heb een broek van Dainese met slides... Compleet kostte die ( geloof ik.) 750 piek. Ik heb hem gehaald bij v/d Heijden in Den Bosch... maar elke Dainese verkooppunt heeft die. Bijv Arie Molenaar in Ysselstein ( bij Utrecht.)
http://www.motor-forum.nl/forum/viewtopic.php?topic=620&forum=3&40

astu/....

_________________
Live fast, Die young met een wheelie een stoppie of een sprong, op de A1 of A9 oud-hollands trappen is het enige wat wij motorrijders snappen!!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: Fastnappie op 2001-08-02 10:50 ]
 
http://www.motor-forum.nl/forum/viewtopic.php?topic=620&forum=3&40

astu/....

_________________
Live fast, Die young met een wheelie een stoppie of een sprong, op de A1 of A9 oud-hollands trappen is het enige wat wij motorrijders snappen!!!

Ga nou die slides maar halen ipv hier een beetje oude topics naar boven te hijsen. })

Kzou trouwens voor een nieuwe complete broek gaan... Slides zijn niet goedkoop en een stuk klitteband op je broek laten zetten ook niet... Dan maar ineens alles goed. :P
 
Bij Kobutex (Motoport of zo heet het nu) in Leek (Groningen) kost het f200,- om kneepads er op te laten zetten. Waarom moet dit zo duur zijn? Antwoord wat ze me gaven: We moeten de binnenvoering los halen om het klitterband er op te naaien.
Dat kost tijd en dus geld. Ze hebben daar broeken met kneepads vanaf f600,-
 
Moet ook nog een broek + kneepads hebben, maar denk dat er ik bij de aanschaf van een motor maar ff 1 ga losweken bij de dealer. Op een bedrag van 15000 ballen moet het niet zo'n probleem zijn om er een broek van > 500 bij te bedingen...

_________________
Motorrijbewijs sinds 11 mei 2001. Ben druk op zoek naar m'n eerste fiets... Rij nu tijdelijk op een Honda Rebel 250. Vrrrrrrrrrrrooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: Skoezie op 2001-08-03 11:34 ]
 
Als dat een probleem is, is het echt een krent van de eerste orde.

1000 piek kleding moet ook nog wel kunnen :9
 
Bij Safe lukt het je nooit! Stelletje knijpers :(

Kneesliders los zijn ook vrij prijzig...vaak boven de 100 piek! En die van mij waren zo verrot :( (Wiz sparkling geloof ik)
 
Terug
Bovenaan Onderaan