Broertje maakt schade aan mijn Bandit - gezocht: onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flooriz

MF veteraan
19 mei 2002
1.999
2
Katwijk aan/zee
Hallo Allemaal,

De titel verraadt het eigenlijk al, ik heb m'n broertje een proefritje laten maken op mijn Bandit 1200N uit '97, en het is niet te geloven maar hij gaat op z'n bek... -O-
Gelukkig ging het niet hard en valt de schade mee aan m'n Bandit (m'n broertjes ego is ernstiger gekwetst, maar weet nu wel een beetje hoe de Bandit rijdt) Waarschijnlijk heeft hij in een flauwe bocht het voorwiel laten blokkeren waarna de motor het asfalt kuste...
Ik wil de boel weer naar orgineel herstellen maar ik viel zowat van m'n bureaustoel toen ik de prijzen zag van de orginele onderdelen! |( En dat is ook de reden dat ik dit verhaal hier post. Ik kan wel gewoon alles orgineel bestellen, maar ik vind het lullig om die jongen op kosten te jagen terwijl het misschien wel goedkoper kon..

schade_koplamp_kmteller.jpg


schade_cockpitglaasje.jpg


Ik ben op zoek naar de orginele koplamp, het kapje van de kilometerteller, het donkere plastic glaasje van de cockpit en een stuurgewichtje incl. montageboutje
(zie foto's). Ik hoop dat een van jullie mij hiermee kan helpen :)
 
he flooriz
ik heb nog wel een setje stuurdempers liggen. incl de boutjes.

mogen weg voor 15 euro incl verzendkosten.
laat maar ff weten.
 
Het werkt zeker! *O*

Ben nu nog op zoek naar de orginele koplamp!
(kilometerteller kapje heb ik, de anderen bestel ik orgineel, da's toch het mooist)
 
Hey Floris,

Dat is balen! Was het toevallig je jongste broertje ene M..... die op je Bandit reed ;)
Succes met het opbouwen van je Bandit en ik hoor het verhaal wel als we elkaar tegenkomen met sporten :)
 
Hey Floris,

Dat is balen! Was het toevallig je jongste broertje ene M..... die op je Bandit reed ;)
Succes met het opbouwen van je Bandit en ik hoor het verhaal wel als we elkaar tegenkomen met sporten :)
Hé, jah M was het .... ik vertel het wel als ik je zie
 
Ik heb nog wel een ander broertje voor je in de aanbieding, hoeft niet veel te kosten (1x per dag wat eten).

Hoor het wel...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan