Broertje van m'n eigen Z650!

Artuur

MF'er
13 apr 2004
34
0
Arnhem
Gisteren op pad, reed op de hoofdweg door Rheden; had ik het idee dat er iets niet helemaal check was met m’n achterwiel. Ff gestopt om te kijken of ik als leek wat kon zien, zag er normaal uit; zat dus tussen de oren. Komt er een ander klassiek brik langsgereden, had nog niet gezien wat voor een, ik zwaaide en stak m’n duim op om aan te geven dat alles ok was. Was aanstalten aan het maken om verder te rijden en zie dat hij omgedraaid was. Top! Ik dacht: Ff wachten, maar hij had gezien dat ik alweer om m’n brommert zat en hij vervolgde z’n weg richting Arnhem.

Bij de eerste de beste stoplichten mezelf naast hem gemanouvreerd om te bedanken; is het een kopie van mijn eigen fiets. Heb hem nog bedankt en nog wat gemompeld dat we beiden op een groene Z650 reden toen het verkeerslicht weer groen werd. Verder gereden, maar op de rotonde in Velp scheidden zich onze wegen. Dacht uiteraard te laat dat ik nog wel naar zijn fiets had willen kijken en evt. wat gegevens uit te wisselen.

Kort samengevat: Super dat hij is omgedraaid en wellicht dat hij ook op M-F komt en dit leest…..
 
Terug
Bovenaan Onderaan