bromfiets practijkexamen

mxtr

Die hard MF'er
24 feb 2002
658
0
Eindhoven
Netelenbos heeft besloten om het bromfietspractijkexamen eind dit jaar al in te gaan voeren. Het wordt volgens mij alleen voor nieuw uit te geven certificaten. Dus alles wat er nu nog rondrijd ontspringt de dans. Het zal dus nog heel lang gaan duren voordat dit resultaat gaat geven.
 
tja...had je eigenlijk al wel n beetje kunnen verwachten met ons landje...k heb zelf ook al n jaar mn certificaat. Heb alleen nooit zelf n scooter gehad omdat t geld er simpelweg gewoon niet was |(
(hopen dat t wat voorspoediger gaat als k 18 word :) )
 
En de motorrijders hebben mazzel. Die mogen zo op een brommer stappen :P YES

Zou wat zijn eigenlijk heh...mag je wel op een motor rijden > moet je voor brommer nieuw examen doen gheghe
 
Vroeger, (toen de koe brak en het touw ervandoor ging) had je al weken voor je 16e verjaardag slapeloze nachten, want je mocht uiteindlijk legaal rijden... maar tegenwoordig.

Vind het wel een goede regeling... (ben toch blij dat ik die tijd voorbij ben...)
 
Lage CB.
Ik denk niet dat ik ooit van een motor naar een brommer stap.
Of ik moet wel heel hoog zitten met mijn geld. :)
 
Lage CB.
Ik denk niet dat ik ooit van een motor naar een brommer stap.
Of ik moet wel heel hoog zitten met mijn geld. :)

Ik heb afgelopen weekend op een Kreidler gereden, niet eens opgevoerd.
Geweldig, niet vooruit te branden en als je terugschakeld gebeurt er, behalve dattie meer toeren maakt, helemaal niets.... ;)
Toch wel geinig als afwisseling, ook al was het maar 1 a 2 kilometer...
 
Ik heb dus geen brommer meer, alleen een motor die uit elkaar ligt, maar brommerrijden vind ik echt wel leuk. Je kan er lekker mee op de limit rijden. Zeker als hij is opgevoerd. Goed hard rijden, ff terug schakelen voor een bocht en lekker jankend door een bocht. Maar motor rijden blijft wel mijn doel. Maar als ik 18 of 19 ben wil ik toch wel weer een brommer lekker opfokken om in het weekend ff lekker een 2 tkat te laten janken. Heerlijk is dat geluid van een goed opgevoerde 2 takt. Wheeeeeeeeee ik mis het brommer rijden. Ik fiets nu al 4 maanden en dat is niet leuk. Maar praktijkexamen vind ik in principe wel een goed plan. Alleen jammer dat de kosten wel meteen omhoog gaan. ik was 56,50 gulden kwijt voor een certificaat, nu zal het waarschijnlijk wel rond de 50 pleuro's liggen. Toch best duur voor een scholier die al zijn geld bij elkaar moet schrapen om een beetje degelijke brommer te kopen. Maar vooral voor scooterrijders is het een goede zaak dat de praktijk erbij komt. Die gasten rijden namelijk zo aso........ Als schakelbrommerrijder rijdt je namelijk een stuk verantwoordelijker. Dat is tenminste mijn ervaring.

Dus in principe ben ik voor, maar de kosten zullen teveel omhoog gaan.
 
Hierna fietsexamen, als je niet slaagt mag je niet meer fietsen, daarna loopexamen, als je niet slaagt mag je je niet meer op de troitoirs begeven. :+
 
Op donderdag 04 april 2002 22:33 schreef bzn het volgende:Ik heb afgelopen weekend op een Kreidler gereden, niet eens opgevoerd.
Geweldig, niet vooruit te branden en als je terugschakeld gebeurt er, behalve dattie meer toeren maakt, helemaal niets.... ;)
Toch wel geinig als afwisseling, ook al was het maar 1 a 2 kilometer...


ROFLMAO :) ;( :) ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan