Bromfietsers flitsen rolletje flitspaal vol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op dinsdag 14 mei 2002 19:33 schreef Rene de Maaijer het volgende:of is de rest altijd zo braaf geweest rond die leeftijd :)

Nee natuurlijk niet!! 8-)
Flink opvoeren dat ding en overal tussendoor raggen!!
En denken dat die 2 lichtjes achter je willen sporten, totdat je 120 rijd en ze naast je komen :( dan maar weer in de remmen en omkeren ... en zorgen dat je ergens een poortje in kan :]

Is voor iedereen hetzelfde verhaal denk ik ;)
 
Nee natuurlijk niet!! 8-)
Flink opvoeren dat ding en overal tussendoor raggen!!
En denken dat die 2 lichtjes achter je willen sporten, totdat je 120 rijd en ze naast je komen :( dan maar weer in de remmen en omkeren ... en zorgen dat je ergens een poortje in kan :]

Is voor iedereen hetzelfde verhaal denk ik ;)

Geen idee waar je het nu over hebt ..... })
 
Motorrijders kunnen het toch ook? Alleen zorgen dat je van voren geflitst wordt.

Heeft mij in ieder geval eens voor een heel hoge boete behoed... in een tunnel vanuit een auto die "geparkeerd" (wat niet kan in een tunnel) stond.
 
Hmmm om de een of andere reden willen ze allemaal op motorrijders lijken als ze een brommertje hebben maar als ze 18 zijn stappen de meeste over op een koekblik...

Blijft vreemd inderdaad. Meeste van die lui hoef ik ook niet op een motor tegen te komen geloof ik.
 
Ik zie hier dat veel mensen er blij mee zijn, maar what the fuck heb je aan een flitspaal met een vol rolletje, je remt er toch wel voor af..
 
wat een bullshit... dus de automobilist, motorrijder of tractorpiloot (ik heb teveel motorreclamefilmpjes gezien vroeger zoals FYCK YOU) die als LAATSTE, dus in dit geval nummer 400 (of 399 met 1 testfoto) kan ook aangeklaagd worden wegens belemmering van opsporing, die heeft immers het rolletje vol gemaakt en nu kan er niet meer geflitst worden...

politiepers(op)voorlichters... volgens mij moet je HEEL goed 'dom' kunnen spelen dan (of je speelt het niet) :+
 
leuk hoor, topics van twee jaar met een of andere onzinnige mededeling omhoog schoppen :P

slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan