Bromfietsers flitsen rolletje flitspaal vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nick Name

MF veteraan
12 apr 2002
18.708
801
Bromfietsers flitsen rolletje flitspaal vol.

De politie in Oosterhout is op zoek naar een groepje bromfietsers dat onlangs een compleet fotorolletje van een flitspaal heeft 'opgebruikt'. De jongelui reden met hun brommers vierhonderd keer met hoge snelheid langs een flitspaal aan de Vrachelsestraat in Den Hout, gemeente Oosterhout. Nadat het rolletje was volgeflitst konden alle weggebruikers, zonder gevaar voor een bekeuring, op eigen snelheid de paal passeren.


De politie kan de daders waarschijnlijk niet achterhalen. "Op de foto's zijn ze bijna niet te herkennen", zegt een woordvoerder. Mochten ze gepakt worden, dan kunnen ze rekenen op bekeuringen voor snelheidsovertredingen. Bovendien zullen ze worden aangepakt voor het beletten dan wel belemmeren van opsporingshandelingen.

De bromfietsactie is niet de eerste. Sinds een half jaar komen dergelijke incidenten ook op andere plaatsen in Oosterhout voor, maar dan op veel kleinere schaal. "We hebben hier tot nu niets over naar buiten gebracht om anderen niet op ideeën te brengen", vermoedt de politiewoordvoerder.


:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
De kleintjes worden groot, en dan mogen ze hun anti flits verhalen hier komen vertellen })
Hoeft ook weer niet, mijn ervaring is dat het allemaal van die ehh... hoe zeg je dat.. smerige kleine teringlijertjes zijn..
Ja, dat is het..
 
Op dinsdag 14 mei 2002 15:46 schreef Robin Boelen het volgende:
...Mochten ze gepakt worden, dan kunnen ze rekenen op bekeuringen voor snelheidsovertredingen. Bovendien zullen ze worden aangepakt voor het beletten dan wel belemmeren van opsporingshandelingen.
Dat laatste vat ik niet helemaal, door het begaan van een snelheidsovertreding belemer je de opsporingshandeling? Hadden ze die stofzuigers maar gelijk kentekens op naam moeten geven, dan hadden ze de overtreders makkelijk kunnen vinden. Nu krijgen zij de schuld van iets wat de staat niet goed heeft geregeld...
 
Die jongens zijn heeeeeeeeeel goed bezig, ik denk dat het aantal flitskasten in de gemeente Oosterhout ongekend hoog is.
( ik weet het wel zeker!!!)
 
Dat laatste vat ik niet helemaal, door het begaan van een snelheidsovertreding belemer je de opsporingshandeling? Hadden ze die stofzuigers maar gelijk kentekens op naam moeten geven, dan hadden ze de overtreders makkelijk kunnen vinden. Nu krijgen zij de schuld van iets wat de staat niet goed heeft geregeld...

De 2 dingen staan los van elkaar:

1 Ze hebben te hard gereden en krijgen hiervoor een boete.

2 Ze hebben ervoor gezorgd (hoe doet er ff niet toe) dat de flitspaal zijn werk niet kan doen (1000x :} uiteraard, maar dat vind de politie niet) en dus belemmering van de opsporingshandelingen

Jammer maar helaas. Ik hoop dus ook dat ze niet gepakt worden en nog jaren lang hun goede werk kunnen voortzetten. My heroes.
 
Laatst bewerkt:
Maarreh, wat een moeite en brandstofverspilling zo! Waarom niet gelijk die paal in de fik steken? :?

Lijkt me een betere en permanentere oplossing van het probleem. :)
 
Dat ik ooit nog brommer idioten dankbaar zal zijn...

Als dank beloof ik plechtig deze week geen brommertjes omver te rijden...
 
Maarreh, wat een moeite en brandstofverspilling zo! Waarom niet gelijk die paal in de fik steken? :?

geflitst worden is toch veel leuker,probeer het altijd als ik langs een flitspaal moet, maar meestal zit er geen rolletje in :)
 
'k Ken 't alleen niet aan de buitenkant zien ofdat 't rolletje vol is. :+
Tijd voor meer hardere(zichtbare)akties brommerboys :P

Ps:Dragon woont in Oosterhout.
 
Op dinsdag 14 mei 2002 15:46 schreef Robin Boelen het volgende:
Bromfietsers flitsen rolletje flitspaal vol.


Als ze gepakt worden, dan kunnen ze rekenen op bekeuringen voor snelheidsovertredingen.
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Aight, das pijnlijk, 400 acceptgiro`s.
Hulde voor onze collega`s van brommer-forum
 
Goeie actie *D
Moeten ze hier in de omgeving Nijmegen komen doen.
Dan zijn ze nog wel een tijdje bezig.
eerst zoeken waar die 5 flitsers in zitten en dan maar scheuren ( wel onder werktijd als ik er niet ben )
er staan maar 21 palen in nijmegen en reteveel mobiele in en rondom
 
Bij mij in de buurt (Veghel) hebben zo ook al een keer zo'n actie uitgevoerd :}

Alleen reed ik toen nog geen motor '(

Maar die klerendingen zijn erg in trek :(
Tussen het plaatsje Boekel en Gemert worden er 6 :j :j :j :j :j :j geplaatst. 3 op de heenweg en 3 op de terugweg. De laatste 2 van de 3 staan kort op elkaar zodat je als je nieuw in de omgeving bent en je denkt weer ff het gas erop te gooien dat de laatste je meteen pakt |(

Ik dacht dat die dingen kapitalen kosten, maar schijnbaar krijgen ze korting :j

Op autobanden krijg je ook korting })
 
maar als ze nauw die gasten opsporen.
krijgen die dan 400x acceptgiro voor snelhieds overtreding???
dat wordt pas echt een duur grapje!!
 
Hoeft ook weer niet, mijn ervaring is dat het allemaal van die ehh... hoe zeg je dat.. smerige kleine teringlijertjes zijn..
Ja, dat is het..

18 jaar terug was ik ook een van die t*ring***rtjes.. hadden alleen geen flitspalen

of is de rest altijd zo braaf geweest rond die leeftijd :)
 
maar als ze nauw die gasten opsporen.
krijgen die dan 400x acceptgiro voor snelhieds overtreding???
dat wordt pas echt een duur grapje!!

Als ze pech hebben wel ja.
Maar het zal een soort van schikking worden denk ik voor de rechter.........

400 bekeuringen....denk na. Dat kan het pliessie-systeem niet eens aan :P
 
Ik meen me te herinneren dat er een gast was geweest die dit ook had gedaan en mooi ff een kleine 10 ruggen op mocht hoesten. Dus hoop voor hun dat ze er mee weg komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan