Het eerste bericht van mij op dit forum. Had het al wat vaker in de gaten gehouden maar nu tijd om te registreren
Meteen een vraag: Is het mogelijk om een brommer goedgekeurd te krijgen als lichte motor? Ik heb een Derbi GPR, die in princiepe de iets betere snelheden aankan vergeleken met een andere brommer. Ik meen dat deze in Spanje dan ook als licht motor verkocht worden. Nederland zou Nederland niet zijn, als ze dat deden verzieken. Zie ook fototje (verveelde me eens)...
Heeft (wat ik zie) ook een goed frame. Niet zo'n dunne scooterbuizen. M'n broer haalde met z'n scooter de 110, moet mijne toch meer aankunnen.
Ik haal nu een snelheid van 90-95 km/u. Veranderingen: Metrakit uitlaat, rest origineel. Kwalitatief vind ik 'm zeer goed, behalve de gewone onderhoudsdingen nooit problemen ermee gehad.
Meteen een vraag: Is het mogelijk om een brommer goedgekeurd te krijgen als lichte motor? Ik heb een Derbi GPR, die in princiepe de iets betere snelheden aankan vergeleken met een andere brommer. Ik meen dat deze in Spanje dan ook als licht motor verkocht worden. Nederland zou Nederland niet zijn, als ze dat deden verzieken. Zie ook fototje (verveelde me eens)...
Heeft (wat ik zie) ook een goed frame. Niet zo'n dunne scooterbuizen. M'n broer haalde met z'n scooter de 110, moet mijne toch meer aankunnen.
Ik haal nu een snelheid van 90-95 km/u. Veranderingen: Metrakit uitlaat, rest origineel. Kwalitatief vind ik 'm zeer goed, behalve de gewone onderhoudsdingen nooit problemen ermee gehad.
Bijlage: GPR2.JPG