Brommer laten keuren als motor

neus dit topic maar eens effe goed door, de complete regelgeving wat de bike moet hebben staat daar beschreven.
 
zelfde frame met kenteken kopen is een optie...

ik heb gewoon een motor gekocht :) by the way de motor was goedkoper als de verkoopprijs van me brommer _O- dus heb nog winst, mooiv oor onderhoud en benzine natuurlijk hehe :+
 
zelfde frame met kenteken kopen is een optie...

ik heb gewoon een motor gekocht :) by the way de motor was goedkoper als de verkoopprijs van me brommer _O- dus heb nog winst, mooiv oor onderhoud en benzine natuurlijk hehe :+
Grappig hoe je manier van typen is veranderd in die tijd :P , en dat je tóch verstandig bent geworden. ;) No offense.
 
Grappig hoe je manier van typen is veranderd in die tijd :P , en dat je tóch verstandig bent geworden. ;) No offense.
tja... na mate men ouder word, word men wijzer :+ maar dat in in paar jaar wel veranderd ja

brommer heeft trouwens tot paar maand terug in de schuur gestaan _O- ben aantal maanden terug met me rijbewijs begonnen en vandaar dat ik hem verkocht heb en dus een gsje weer heb gekocht :] en nu nog maar een beetje genieten van het mooie weer zolang het nog duurt he
 
Terug
Bovenaan Onderaan