Brrr.. de vorst is er weer.

Ik kom net uit het noorden van Holland vandaan op mijn fietsje en het is toch weer bar en boos..

Ik heb sinds vrijdag een nieuw Dainese-winterjasje (899,- :( ) en dat is heerlijk warm en dergelijke, maar de tenen en de vingers hadden het weer zwaar te verduren...

Ik kon mijn slot niet eens op slot draaien.. En toen ik op mijn fiets ging zitten moest ik eerst de laag dauw eraf schrapen...en dan ook nog eens die gierende wind onder mijn helm door.. ;(

Maar we rijden lekker door.. wat jullie? *D
Dus steek die fles rum maar weer in de binnenzak, de vorst komt er weer aan.. :+

het is inderdaad weer koud aan het worden, ja, ach hoort erbij...
 
Gister nog gereden, 80 km in de vrieskou, zelfs met mist.

[me]Revolution is een bikkel 8-) :P [/me]
 
Op zondag 09 december 2001 23:10 schreef Ohjajoh het volgende:
Ik kom net uit het noorden van Holland vandaan op mijn fietsje en het is toch weer bar en boos..

Ohjajoh?

Ik heb vandaag overgens ook weer eens lekker gereden, het was idd. aan de kouwe kant, maar ik ben al lang blij dat die nattigheid voorbij is!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben gisteren naar Ahoy geweest, sinds jaren weer op een motorbeurs. Op de motor door de mist, zag bijna niks 8-) en \'t was flink koud.

Het biel me op, dat zoveel bezoekers geen helm of motorpak aanhadden. Was dat vroeger ook zo?
 
is idd wel redelijk koud de laatste dagen!

het was vandaag en gisteren echt opletten want er lag zelf ijs op het zadel en het duurt wel enkele bochten eer dat eraf is

maar verder geen problemen, toen de zon er goed doorkwam zelfs nog een knee-down aangedurfd 8-) , zal wel de laatste keer geweest zijn dit jaar want bij deze temperaturen laat ik liever mijn gezond verstand wat werken want met koude banden (warmer dan lauw zijn ze niet meer te krijgen) loopt het vroeg of laat eens slecht af


ben ook nog om een fogcity geweest voor op het visier dus nu ben ik echt gezet! laat het maar vriezen
 
vandaag nog 120 km gereden.. het was zelfs glad in de avond.

Men kleding hield me gelukkig warm, op mijn handen na; mijn vingers bevroren zowat en werden gevoelloos. Vandaar dat ik af en toe men handen (met handschoenen aan) op het heerlijk hete cilinderblok houdt, om ze zo ff snel weer op te warmen. En het werkt goed, want dan heb ik eventjes weer warme handen en krijg ik weer gevoel in men vingers.

Heb vandaag trouwens nog genoeg motorrijders gezien op de weg, alleen niet één die me terugzwaaide. Alsof hun armen vast zaten gevroren aan het stuur. Maar toch, het was mooi weer... weer mooi om een stuk te :] :] :] :] !
 
Goed om te zien dat er nog echte BIKKELS rondrijden. De kneusjes stallen hun fiets en wij blijven lekker rijden :]
Koud is het misschien, maar het is toch prachtig om met zonnig winterweer te rijden?! 8-)
Met ijzel rij ik ook niet hoor... daar hebben we immers een koekblik voor en trouwens die verdomde pekel is ook de pest voor motoren :(
 
Zatzaterdag morgen om 7 uur op de motor (eindhoven -Rotterdam) was vrij irritant dat die mist vast vroor op je vizier, moest continu het ijs van m\'n vizier afkrabben. s\' Avonds zat ik om half 10 weer op m\'n fazertje, moet zeggen dat ik het niet koud heb gehad, zelfs niet m\'n vingers. Ik had goeie snowboard handschoenen aangedaan, die isoleren dus stukken beter als m\'n motorhandschoenen. Ik heb trouwens zaterdag de hele tijd op de fazer stand in ahoy gestaan, is er nog iemand van dit forum bij d fazer stand geweest?

Biking
 
Ik heb trouwens zaterdag de hele tijd op de fazer stand in ahoy gestaan, is er nog iemand van dit forum bij d fazer stand geweest?

Die all fazer club stand bedoel je? Zal iedereen wel gepasseerd zijn denk\'k. Beurs was net klein genoeg om alles een keertje te bekijken he ;)
Maar aangezien ik geen fazer heb, ben\'k er wel niet bliijven stilstaan.
 
Op maandag 10 december 2001 08:39 schreef Biking het volgende:
Ik heb trouwens zaterdag de hele tijd op de fazer stand in ahoy gestaan, is er nog iemand van dit forum bij de fazer stand geweest?

Biking

Tuurlijk, heb vrijdag de hele dag bij de stand gestaan. Om half 8 op de motor gesprongen en om 6 uur weer terug. En met de kou viel het vrijdag best wel mee *D .
 
Ik rijd ook nog steeds :)
Alleen mijn vingertoppen worden wel heel erg koud :(
Ook al heb ik van die dure handschoenen.
Voor de rest is het wel te doen.
Rij bijna altijd behalve bij ijzel.
Ik was gister met de auto in Rotterdam.
Zwak, he
 
En ik rij ook nog steeds, alleen moet van het weekend winterhandschoenen kopen, want met die dunne dingen die ik nu heb, worden mijn vingers wel erg blauw...
 
Terug
Bovenaan Onderaan