Brug bij strubben

speedyjan

MF'er
31 jul 2002
137
0
Op diverse sites lees ik iets van het verwijderen van de brug bij de strubben.
Klopt dit en moet je nu helemaal omlopen?

De brug nabij de strubben is sinds kort weggehaald. Maar kijk ik de site van de tt-baaan (www.tt-assen.com) dan staat daar soms een tunnel en dan weer een brug.

EgbertO

das niet zo mooi...

wij zitten zaterdag op de strubben tribune... Een vriend van me heeft vorig jaar van de hoofdingang (haarbocht) naar de stekkenwal gelopen daar deed ie behoorlijk lang over en werd er niet echt vrolijk van :+

Die brug is dus idd weg! :( Wij wisten van nix en kwamen er vrijdag achter..
Lekker als je op de 'Asserboys' camping staat (..achter de veenslang/stekkenwal..) en naar de hoofdtribune wilt/moet..kun je de hele zuidlus gaan lopen :r
Ik vind het prima dat de organisatie rekening houdt met de veiligheid van coureurs, maar kunnen ze ook nog een beetje aan de 'vaste' bezoekers denken! Laten ze dan voor een alternatief zorgen.
Moest maar ff een boze brief sturen.. B| (..d'r waren wel meer dingen waar ik me mateloos aan ergerde..)

Tot onze grote verbazing was de loopbrug idd. weg. En wij stonden bij de Strubben omdat we naar het welcome center moesten. dus het hele circuit rond moeten lopen, door de blubber. Bij het welcome center wist men ons trouwens te vertellen dat het probleem maar tijdelijk is, aangezien de noordlus er volgend jaar toch aan gaat.

Ik las ergens dat dat opgeschoven is naar 2006, omdat er eerst gelden beschikbaar moeten komen voor het aanpakken van de finishtribune.

Over de bruggen: wij lopen elk jaar tijdens de training een rondje om de zuidlus. Begonnen achter de hoofdtribune, tegen de rijrichting in. Komen aan ergens halverwege de Veenslang, staat er een groot hek die verder lopen onmogelijk maakt, een hek dat er voorgaande jaren niet stond. Konden we dat hele eind weer terug banjeren door de blubberzooi.

Inderdaad, waarschijnlijk wordt in de winter van 2005-2006 de Noordlus geamputeerd. Maar dit willen ze niet doen voor het zeker is dat alle plannen voor de Noordlus (hotels, MotorMecca enz enz enz) 100% doorgaan. Mocht dit pas in 2010 geregeld zijn, dan zal de Noordlus waarschijnlijk nog een tijdje blijven liggen.

Belangrijkste op dit moment is de nieuwe GT tribune. Na de SBK gaat de huidige tribune in de GT er uit. Ben benieuwd hoe dit plan gaat worden, lijkt me erg gaaf te worden!

Even voor de duidelijkheid, ik zie veel commentaar op het weghalen van de brug, maar dat was een van de dingen die Rossi graag weg wilde hebben....

Even voor de duidelijkheid, ik zie veel commentaar op het weghalen van de brug, maar dat was een van de dingen die Rossi graag weg wilde hebben....

En waarom wilde hij die weghebben? , bang dat ie z'n kop stoot?

Gelukkig kwamen wij achter de hoofdtribune binnen...(scheelt weer een paar kilometer lopen) klein stukkie naar links en je kunt de brug over... Toen de race was afgelopen was het wel ff proppen om iedereen weer over de brug te krijgen maar het viel alles mee.

Was de 1e keer in strubben hebben al eens op de haarbocht tribune gezeten en 2x stekkenwal maar dit waren toch wel de beste plaatsen! :)

Nieuwe parkeerplaatsen met betonrand :}

Terug
Bovenaan Onderaan