Bruiloft

Piccolo1983

Rookie
8 aug 2017
1
0
Rotterdam
Beste Motorvrienden, rubberbuddies, asvaltverslinders,

Ik heb een wens, aanstaande zaterdag 12-08-2017 ga ik trouwen met mijn aanstaande vrouw.
Dit is op het stadhuis van Rotterdam, om 13:00.

Motor rijden zit in mijn bloed, en geniet er enorm van. Mijn toekomstige vrouw rijd ook, en we zouden het fantastisch vinden als jullie motor rijders ons willen opzoeken op deze dag.

Het is in Rotterdam, Stadhuis om 13:00. parkeerplaats genoeg.

Een mooie locatie on te trouwen en tevens met veel motoren op de foto te kunnen.

Alvast bedankt en tot Zaterdag.

Braap Braap

Thx
 
Beste Motorvrienden, rubberbuddies, asvaltverslinders,

Ik heb een wens, aanstaande zaterdag 12-08-2017 ga ik trouwen met mijn aanstaande vrouw.
Dit is op het stadhuis van Rotterdam, om 13:00.

Motor rijden zit in mijn bloed, en geniet er enorm van. Mijn toekomstige vrouw rijd ook, en we zouden het fantastisch vinden als jullie motor rijders ons willen opzoeken op deze dag.

Het is in Rotterdam, Stadhuis om 13:00. parkeerplaats genoeg.

Een mooie locatie on te trouwen en tevens met veel motoren op de foto te kunnen.

Alvast bedankt en tot Zaterdag.

Braap Braap

Thx

Welkom op MF!

Er zijn meerdere van dergelijke verzoeken geweest op MF. Het ene wat meer doordacht dan het andere. De vraag: "Wat wordt er geserveerd?" lijkt grappig, maar is niet zo heel raar bij dergelijke verzoeken. Worden we als motorrijders verwacht op te komen draven en daarna weer direct te vertrekken. Of is er inderdaad ook nagedacht over een ontvangst met consumptie en eventueel een onkostenvergoeding?

Zomaar iets om over na te denken.
 
Laatst bewerkt:
En levensgevaarlijk om zonder alcohol op achter het stuur te zitten. Theo begrijpt dat tenminste:
 
1 post en zoveel fouten O-)

Trouwen. :N
235.498 mensen daarvoor uitnodigen. :N
Die mensen niks te drinken of eten aanbieden. :N


Maar serieus,

Gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk. *O*
Welkom op MF. :t
Hoop voor jou dat Braak en Proest niet meeleest en zin hebben in een ritje. :X
 
Vind dit niet erg geloofwaardig zo met een 1e post.

Wie weet zit je op een afstandje met een stel vrienden te filmen hoeveel er voor jan met de korte achternaam op komen dagen.

Overigens best duur dat trouwen op zaterdag in r`dam.....
 
Vreemd verzoek. Het is gebruikelijk om (motor)vrienden uit te nodigen bij zo'n feestje. Niet een stel onbekende motorrijders die als decoratie mogen aandraven.
 
Misschien wel een Jaap (Br)Aap verzoek })

Nee geloof ik niet. Genoeg van dit soort verzoeken gezien. En allen als 1ste post. Leuk spontaan bedoeld, maar vaak gewoonweg niet doordacht. Mensen gaan niet zomaar even op de motor zitten om naar een bruiloft van onbekenden te gaan. Hoe leuk het ook klinkt.

Als het verzoek komt van mensen die al lang(er) bekend zijn op MF, dan is de kans op succes vaak groter.
 
Laatst bewerkt:
Geluidsmetingen op de Coolsingel zijn ook leuk, niet teveel gas geven dan als je aankomt anders staat oom Agent klaar om je gelijk op de bon te slingeren
 
Wat een zuurpruimenreacties. :Z Leuk dat je gaat trouwen, :t en leuk dat iedereen die dat mooi vindt welkom is met de motor! :} Ik heb andere dingen te doen, dus wordt m niet.

De vraag of er wat geserveerd wordt snap ik ook wel, als er alleen bier klaar staat is dat niet zo praktisch op de motor, een kopje koffie is vaak wel gepast. (stukkie taart? :9)

Veel plezier, en ik hoop dat er leuke lui op komen dagen!! (en dat we af en toe nog wat van je horen op t forum) :] :] :]
 
Misschien is het een idee om de naam en toenaam van de bruid en bruidegom hier te vermelden? Met alleen Ro de Koning kom ik niet zo ver op een kaartje of bloemetje ;)
 
Mensen, het is vrijwillig.. een wens..

onkostenvergoeding serieus?

Voor een drankje kan je ook op het terras gaan zitten terwijl de bruid en bruidegom zich vermaken tussen de motoren... of je neemt een flesje water mee.

je moet niet.. al ben ik het wel met jullie eens dat wat meer informatie gepast zou zijn.
 
al hij het nog niet wist dan zal het nu al wel beginnen te luiden
en dan heb ik het niet over de trouw klokken,
maar wat hij kan verwachtten van het forum,
 
Terug
Bovenaan Onderaan