Brute Suzuki Machine

Stond dit jaar in Utrecht op de beurs, ziet er live idd errug lekker uit. Voor erbij dan :)
 
Ziet er in het echt zeer fraaiuit, vraag me alleen nog steeds af af dat ding een beetje de bocht om te krijgen is met die banden.
 
Ziet er grotendeels errug lelijk uit, ik heb hem ook op de motorbeurs gezien en vond hem niet de moeite waard om op de foto te zetten :r
 
Op de beurs in Utrecht zeker een tijdje bij staan te kwijlen. Erg benieuwd hoe dit ding stuurt.

b-king.jpg
 
Op de beurs in Utrecht zeker een tijdje bij staan te kwijlen. Erg benieuwd hoe dit ding stuurt.

Niet dus. Met zulke banden lijkt het me meer iets voor de 1/4 mijl wedstrijden. Vandaar die 200Pk? De voorband is dikker dan mijn achterband.
 
Zeg grapjas :j , intussen rij ik al weer een maandje op mijn FJ rond en dat heeft er niks mee te maken... ik ben het er niet mee eens dat het een leuk speeltje is, omdat ik em gewoon weg lelijk en dat is een kwestie van smaak 8-)

[edit]ik ben trouwens blij dat mijn mening geen maatstaf is voor MF, ik hou er niet van om met de rest mee te lopen. Ieder zo zijn eigen mening hoop ik, anders zou het op MF wel wat saaier zijn :+ [/edit]
 
Laatst bewerkt:
MIJN FIETS !!!!
( is stiekum een moderne Vmax copy dus he )
( en laat Nitromax het maar niet zien ;) )
 
B-King zal wel weer niet op de markt komen omdat het een TE brute fiets zou zijn......
 
Ik had er nog wel wat foto'tjes van. Ik zal ze hier niet alemaal posten (tenzij iemand dat graag wil) Ik vind het wel een lekker agressief fietsje, maar de uitlaten zijn ronduit lelijk. Maar das mijn mening.

misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/2947/c039cd088a0962baaa4354f6a8b19aad (b-king_roze.JPG)​
 
En nog eentje:

misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/2948/430a079a7a1d6eb4072ee3ce9356855a (b-king_roze_achterkant.JPG)​
 
je kan er ook mee op internet ;)
iets voor de IT er onder ons (volgens mij 50 %)

;Access to the internet allows weather and traffic information to be downloaded;
 
je kan er ook mee op internet ;)
iets voor de IT er onder ons (volgens mij 50 %)

;Access to the internet allows weather and traffic information to be downloaded;

Onderweg effe op 't forum kijken of er nog ergens wat te doen is :?
 
Als dit ding in productie gaat, dan verkoop ik mijn GSX1400 die zelfde dag nog ;)
Of hij nu weel of niet stuurt, want sturen doe je zowiezo niet op een motor, je verplaast je gewicht om te sturen toch niet dan :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan