Bryan Schouten

Met dezelfde motor lijkt me dan. Het is mahindran natuurlijk ook veel aangelegen dat al hun motoren goed presteren tussen het japanse en oostenrijkse geweld.
 
Ik denk dat hij bij CIP ook een zak geld moet meebrengen.
Veel minder dan bij RW, daar kon hij gewoon niet aan voldoen. Bij CIP zit hij er ook omdat Mahindra vertrouwen in Schouten heeft. RW is het gewoon een kwestie wie neemt het meeste mee, talent is van ondergeschikt belang daar.
 
Met dezelfde motor lijkt me dan. Het is mahindran natuurlijk ook veel aangelegen dat al hun motoren goed presteren tussen het japanse en oostenrijkse geweld.

Ja zelfde materiaal denk ik. Fabrieks teams bestaan volgend jaar niet meer. De fabrikanten moeten de blokken inleveren bij Dorna zodat er onderling geen voordeel meer zal zijn.

Ik neem aan dat het rijwiel gedeelte ook het zelfde zal zijn....
 
Iemand die misschien weet hoelang CIP al in de GP3 meedraait ? Dit seizoen hebben ze niet echt potten kunnen breken met de Honda als je zo de resultaten bekijkt, maar wie weet volgend jaar. ;)
 
Iemand die misschien weet hoelang CIP al in de GP3 meedraait ? Dit seizoen hebben ze niet echt potten kunnen breken met de Honda als je zo de resultaten bekijkt, maar wie weet volgend jaar. ;)

Ze draaien nu 2 seizoenen mee. Vorig jaar met Techer en Kenta Fuji onder de naam Technomag-CIP. Dit jaar met Techer en Guevara. Beide jaren met materiaal wat onder de maat was (TSR-Honda).

Volgend jaar dus een frisse start met Mahindra en 2 nieuwe rijders *O*
 
Ze draaien nu 2 seizoenen mee. Vorig jaar met Techer en Kenta Fuji onder de naam Technomag-CIP. Dit jaar met Techer en Guevara. Beide jaren met materiaal wat onder de maat was (TSR-Honda).

Volgend jaar dus een frisse start met Mahindra en 2 nieuwe rijders *O*
Wel een nadeel dat het team en Schouten de Mahindra nog niet kennen, ze zullen flink aan de slag moeten tijdens de wintertesten. Die TSR Honda was idd gewoon crap dus daar kun je het team niet op afrekenen.
 
Laatst bewerkt:
Volgend jaar Brain in deze kleurstelling op de Mahindra? *D

44migueloliveira,jueves,moto3-fp1_s1d8056_original.jpg


Alan%20TECHER%20QT.jpg
 
wanneer is de eerste test van de moto3ers ?


11-13 februari is de eerste IRTA test (Moto2/Moto3) in Valencia

18-20 februari 2e IRTA test Jerez (Moto2/Moto3)

11-13 Maart 3e IRTA test Jerez (Moto2/Moto3)

Misschien daarvoor of in de tussentijd nog prive testen, maar dit zijn de officiële testen.
 
Brain moet nog ff inkomen?, 11e na eerste training in groep B op dik 2 seconden, Go Brian !!

Jorel Boerboom doet ook mee net als Scot Deroue, die staan na zijn 2e training (Groep A !)14e met 1.43.0, Maria Herrera is 1e in groep A met 1.41.4, snelle dame :}
full
 
Laatst bewerkt:
Brain staat 16e na gecombineerde training, ongeveer een seconde achter de pole, hopelijk vind hij nog een paar tienden en kan hij mee met de kop, dan komt het wel goed :P
Deroue staat 28e en Boerboom 51e, geloof dat er 43starten dus die is dan helaas niet gewalificeerd '(

Zag trouwens in de Moto2 Sebastiaan Porto staan op 3e plek, wist niet dat die nog/weer reed :?
 
@BryanSchouten51

Qp1 i had 2 crashes. Thanks to the team for the great and hard work. Qp2 a littlebit of trouble so p16 for tomorrow races. #unhappy
 
Brain staat 16e na gecombineerde training, ongeveer een seconde achter de pole, hopelijk vind hij nog een paar tienden en kan hij mee met de kop, dan komt het wel goed :P
Deroue staat 28e en Boerboom 51e, geloof dat er 43starten dus die is dan helaas niet gewalificeerd '(

Zag trouwens in de Moto2 Sebastiaan Porto staan op 3e plek, wist niet dat die nog/weer reed :?

Sebastiaan Porto ambieert een comeback in de GP's meende ik gelezen te hebben.
Vroeger, die 250cc in Repsol kleuren van hem :9~
 
Laatst bewerkt:
Zondag worden er 2 races verreden en alles is nog open..........is je Spaans niet zo lekker doe zelf maar vertaal , maar slaat eigenlijk nergens op _O- ;)

Los pilotos de Moto3™ tendrán sesión doble de acción en el trazado de Cheste, dos carreras el domingo que decidirán el título o al menos lo colocarán muy cerca de su desenlace. Hasta seis pilotos entran en las quinielas. Marcos Ramírez (KTM), Bryan Schouten (FTR), María Herrera (KTM), Alejandro Medina (KTM) y los valencianos Jorge Navarro (MIR Racing) y Adrián Martín (KTM) están separados por sólo 17 puntos
 
Laatst bewerkt:
het is niet goed gegaan.
Race 1 vanochtend met een 14e plek , 2 punten gepakt.
Bryan staat nu 5e in het kampioenschap met nog 2 races te gaan.
Hij staat met 76 punten , 14 punten achter Ramirez.

Hopelijk gaat het in race 2 vanmiddag beter.
Hij moet vanaf een 16e plek komen dus zal lastig worden.... B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan