Bryan Schouten

Die laatste alinea is echt in en in triest, appels met peren vergelijken. Schouten heeft al 2x met een Wildcard meegedaan dit jaar, en toen heeft hij het goed gedaan.

Verder wel jammer dat Schouten zo'n slecht weekend had, normaal kan hij makkelijk met de kop mee.

Er zit bij racesport iemand die echt wat tegen schouten heeft en alles van Japser goed zit te praten...

Ik vond het ook een behoorlijk gekleurd stukje sportjournalistiek.....
 
Een keer zet Bryan een wat mindere prestatie neer en gelijk is zijn GP-start niet meer terecht? We gaan hem al afschrijven voor hij is begonnen? :N
 
Een keer zet Bryan een wat mindere prestatie neer en gelijk is zijn GP-start niet meer terecht? We gaan hem al afschrijven voor hij is begonnen? :N
:^

Maar we zullen wel zien waar Schouten over pakweg 2 leerjaren staat in het Moto3 GPwereldje.
 
Een keer zet Bryan een wat mindere prestatie neer en gelijk is zijn GP-start niet meer terecht? We gaan hem al afschrijven voor hij is begonnen? :N
Volgens mij is het idee meer dat we niet moeten verwachten dat Schouten ineens veel en veel beter gaat scoren dan Iwema. Geen gouden bergen verwachten, slag om de arm nemen, en duimen maar... Hoewel ik het teleurstellend vind dat Bryan zijn goede seizoen vakkundig de nek om gedraaid lijkt te hebben, moge het duidelijk zijn dat zoiets geen enkele voorbode hoeft te zijn van prestaties op wereldniveau.

Zijn wildcards gaven goede hoop en gegronde reden om te verwachten dat Bryan beter gaat presteren dan Jasper kon in zijn laatste twee jaar. Voor mij is dat voorlopig genoeg. Verbetering komt met kleine stapjes, niet met grote sprongen.

(Wat mij betreft: alles best, als er maar met regelmaat punten gescoord worden. :X)
 
Er zit bij racesport iemand die echt wat tegen schouten heeft en alles van Japser goed zit te praten...

Ik vond het ook een behoorlijk gekleurd stukje sportjournalistiek.....
Dat valt mij ook op, had dan geschreven dat Schouten een slecht weekend heeft gehad, maar tijdens zijn Wildcard optreden wel heeft laten zien mee te kunnen komen op WK niveau. Maar nee, Racesport gaat even appels met peren vergelijken. Normaal trekken ze nooit vergelijkingen met GP tijden, maar nu Iwema eruit ligt ineens wel?
 
Laatst bewerkt:
Men reageert er nu wel op bij Racesport. Blijkbaar waren er meer die het wat gekleurde berichtgeving vonden :+

Hun reactie is nu in ieder geval weloverwogen en snijdt hout.

Wij nederlanders zijn erg goed in dingen affakkelen als iets niet aan onze verwachtingen of beeldvorming voldoet... -O-
 
Bryan zal morgen de laatste race voor het Spaans Open starten vanaf p11 in Jerez.

Dinsdag t/m donderdag zal hij voor het eerst met zijn nieuwe team op de Mahindra testen op het circuit van Almeria!
 
Zesde. Erg goed nadat hij op de 11e plaats vertrokken is, en dat op een voor hem nieuw circuit. Ik denk zelf dat het gebrek aan circuitkennis en rijtijd op een droog Jerez hem opbrak om het tempo de laatste twee ronden omhoog te kunnen gooien.

Desalniettemin een hele goede race van Schouten. Mooi afscheid voor het Dutch Racing Team. Nu terugkijken op een prachtig CEV seizoen en deze week al testen met de Mahindra! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan