BSA M20

Basjecross

Die hard MF'er
17 okt 2003
591
0
Hoogstraten Belgie
Jongens, ik had het nooit gedacht, maar ik ben nu begonnen met het restaureren met een BSA M20 uit de tweede wereldoorlog. Het blok is klaar, maar als iemand onderdelen heeft voor zo'n ding, laat maar weten. Foto's zijn onderweg.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/105972/1b1b39aa84947f067a9a4215d7401d71 (bsa1.jpg)​
 
kijkt makkelijker :)
full
 
Wat een leuk ding joh :9~ :}

Ga je hem weer (zo) origineel (mogelijk) maken, of bouw je een custom :?

Hoe dan ook, onderdelen zul je toch vooral van beurzen enzo moeten zien te halen.

Veel succes :)
 
Jihaaaaaa, de BSA M20 van mijn neefje is vandaag goedgekeurd, en zijn linnen kentekenplaat mag behouden worden. Op deze motor heb ik wat geoefend om de mijne rijklaar te zetten. Het valt alleen niet mee om aan de originele onderdelen van bijna 80 jaar geleden te komen. Maar, zoals jullie allemaal weten, alles komt goed, hou jullie op de hoogte
 
jvmotors.nl in zwartsluis heeft of kan veel leveren voor BSA M20/21.
Joost is de man welke je moet vragen maar is wel ff op vakantie over 14 dagen is ie er weer. zijn moeder staat nu in de winkel en kan je van standaard zaken ook voorzien.
038-3868999


en heb je technische vragen.... ik weet ook wel e.e.a. m.b.t BSA M20/21 :-)
zeg het maar..
augustus wel op vakantie dus.....
 
zeg uhhh basjuhhcross wat is dat nah .... pronken met andermans motoren whehehehe... nah zal het eindresultaat er ook maar bij zetten dan ....
(bedankt voor de hulp basjuhhh) groeten van je neefje :]

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/109007/ce0e64c4c02826cccb33b48042dbc820 (0057.jpg)​
 
zeg uhhh basjuhhcross wat is dat nah .... pronken met andermans motoren whehehehe... nah zal het eindresultaat er ook maar bij zetten dan ....
(bedankt voor de hulp basjuhhh) groeten van je neefje :]

is dit'em :?

full



't is beter van geen preview te gebruiken bij het posten van een attachment :P
 
Hee neefjeuh, toch mooi om zo'n BSA op het net te gooien. De eerste oefening is goed gelukt, dus waarom niet aan de tweede beginnen????? Ik sta er open voor, en een beetje researching is nooit weg. Basjecross
 
Terug
Bovenaan Onderaan