BT 014 nodig, waar kan ik het beste terecht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
never go to ttmotoren, voor de sv van mij voor twee bt010 380 euri bij tt en bij autoservice scholten te zwolle alle erop en eraan (kom gewoon met de motor)300 euri en de service is picobello. Scheelt dus 80 flapjes en dat was in de middeleeuwen toch gauw even 170 gulden.
 
never go to ttmotoren, voor de sv van mij voor twee bt010 380 euri bij tt en bij autoservice scholten te zwolle alle erop en eraan (kom gewoon met de motor)300 euri en de service is picobello. Scheelt dus 80 flapjes en dat was in de middeleeuwen toch gauw even 170 gulden.

Dat adres heb ik ook van Homers gekregen. Ook die bel ik morgen nog. Bij TT hebben ze een aktie waarbij ik 25% korting krijg. Maar ken de voorwaarden nog niet dus....
 
waar dan, waar dan, waar dan???

Eigenlijk was Motoport in Zelhem het goedkoopst maar ivm een overledene onder het personeel zaten ze dicht. Toen was TT motoren in Zwolle (incl 25%) het goedkoopst. En dat was iets van 191 euro met los voorwiel. Zullen nu zeker duurder zijn. Motorport was vaak goedkoper. Bel der eens een paar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan