BT010

Flame

MF veteraan
17 feb 2002
2.193
0
Schagen
Vandaag dan eindelijk een bt010 :} op het achter wiel laten monteren. :)
Ik had een metzeler 02 :r en die is echt niet te vergelijken met deze band, moet het vertrouwen nog een beetje krijgen in deze band. Omdat me vorige band een paar keer een stapje opzij heeft gezet :( tijdens het uit accelereren. Maar tot nu toe hulde voor de bt010 :) .

Hoe houd deze band zich met regen trouwens.

Oja pas effe op bij de bochten de ring op bij de rabobank in Alkmaar. Het barste er net van de politie :(
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 26 juni 2002 20:23 schreef Rene de Maaijer het volgende:
Vandaag dan eindelijk een bt010 :} op het achter wiel laten monteren. :)
Ik had een metzeler 02 :r en die is echt niet te vergelijken met deze band, moet het vertrouwen nog een beetje krijgen in deze band. Omdat me vorige band een paar keer een stapje opzij heeft gezet :( tijdens het uit accelereren. Maar tot nu toe hulde voor de bt010 :) .

Hoe houd deze band zich met regen trouwens.

Oja pas effe op bij de bochten de ring op bij de rabobank in Alkmaar. Het barste er net van de politie :(

Een versleten en een net ingereden band zijn ook niet te vergelijken ;)
 
Mede door de vele goed verhalen van de forummers hier, laat ik binnenkort ook maar eens de BT-010 (voor) en 020 (achter) monteren. Heb het helemaal gehad met de snoeiharde Dragon die er nu achter om ligt. En de voorband is door m'n schuiver van laatst ook niet meer m'n grootste vriend.
 
Oja pas effe op bij de bochten de ring op bij de rabobank in Alkmaar. Het barste er net van de politie :(

Het barst de laatste tijd overal v/d politie
Zeker een goeie lichting van de foto academie
gekomen :9
 
Nou nog een BT010 voor

Heb toen ik me motor kocht een nieuwe BT020 voor erom gekregen. Deze moet toch maar eerst effe af gereden worden. kost weer geld bij het leven :(

En ik kan me vriendin niet meer tevreden houden met een zonnebank. Want die heeft ze al :)
 
Heb toen ik me motor kocht een nieuwe BT020 voor erom gekregen. Deze moet toch maar eerst effe af gereden worden. kost weer geld bij het leven :(

Duh? Had je voor die BT10 nu Metzeler of Battlax BT20?? Enneh, hoe bevielen die BT20's?

Zou een BT10 voor en een BT20 achter ook geen optie kunnen zijn?

En ik kan me vriendin niet meer tevreden houden met een zonnebank. Want die heeft ze al :)

:? Er zijn ook andere manieren om een vrouw tevreden te houden hoor.... (Kan eventueel op die zonnebank als jullie dat willen)
 
Door o.a. het forum en advies van overige motor rijders ook een BT010 sinds 1 week

1e indruk is heel erg lekker... ben alleen wel benieuwd hoelang men gemiddeld met zo,n band doet
(bij redelijk stevig gebruik)b
 
BT010 is een heerlijk bandje..heb m achter liggen, volgende week voor en acher een nieuwe, dan weet ik meteen hoe de BT010 aan de voorkant me bevalt :) maar tot nu toe alleen maar grip!

En hij gaat alweer 6000 km mee aan de achterkant, niet verkeerd vind ik....
 
Ik haal met de BT010 nog geen 4000km. De huidige BT010 zit er vanaf 03-04-2002 op en heeft net 3000km gereden. Ook alweer bijna op.


Ik ga hierna de BT020 proberen.
 
Prima bandje, veel grip, snel warm. Beetje jammer dat ie (achterband) binnen 5000 km weg was.... ;(

(heb inmiddels weer een nieuwe)
 
Ik ben ook aardig positief over de 010. Maar de D207 waar Nappie zo verzot op is is ook een goede band. Kan je ook mee vegen hoor! Nappie wil niets anders })

;)
 
Maar de D207 waar Nappie zo verzot op is is ook een goede band. Kan je ook mee vegen hoor! Nappie wil niets anders })

Tja, inderdaad dat heb ik gelezen! Die band moet echt super zijn!!!

Zou ik mijn BT10 voor kunnen inruilen ofzo? En er dan zo'n 207 er om laten gooien? Schijnt dat je er nu zelfs *3* tennisballen *GRATIS* bij krijgt!!!!! ;)
 
BT 010 is echt super! Hiervoor had ik de oude bt56, die deed in de regen nog wel eens vervelend, deze dus niet meer. Een woord: :} GRIP! :}

Zowel voor als achter zitten ze er nu 5500 km op, en met de achterband denk ik nog wel 1500 tot 2000 km te kunnen rijden nu. mmmm dat wordt dus wel vervangen tijdens de vakantie.... :] voorband kan iig zeker nog een hele tijd mee.
 
he rene..je kan met je vfr gewoon volgas die bocht uit acceleren hoor...opzij stappen gaat hij echt niet doen! :)
 
Net voorbandje erom laten leggen (bt010), stuurt wel lekker maar ben nog ff voorzichtig met platgaan
 
ik vindt het gewoon klote banden.

ze gaan achter veel te kort mee, en voor slijten ze heel onregelmatig af.

Motorzaak waar ik naartoe ga koopt ze ook niet meer in omdat hij in de praktijk meer slechte dingen er over hoort als goede.

binnenkort toch maar weer pirelli's voor en achter, bevielen bij mij beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan