BT012

Gizmo wat kost zo'n achterband ????

hornet heeft zelfde achterband als de fireblade ... 8-) 8-)

Ik betaal voor een setje 325 euro, eigenlijk nog zelfs wat minder, maar die korting geldt alleen voor mij. Voor 325 euro zijn ze ook voor andere te koop, en weet niet of dat altijd is, want zij hadden een partij in keer met met korting ingekocht.
 
kweet nu nog niet wat de beste achterband is voor onder mijn hornet

de b010 of b020 of b012 (wat is het verschil ??)

of toch weer een metzeler ....

prijzen zal ik is ff het i-net voor opgaan
 
bt020 is eigenlijk een soort toerband
bt010 een sportieve band
bt 012 SS is een super soft versie van de bt010

misc.php


Bijlage: Battlax.jpg
 
ik heb toen een banden test gelezen dat de bt010 voorspelbaarder was als de bt012...

de grensgrip wordt beter aangegeven van de 010 als de 012...

de 012 is alleen een race band en de 010 een allround band...dus ja...ik wacht jullie ervaringen wel af :)


Waar heb jij die test gelezen, ben erg benieuwd?
En wanneer heb jij die test gelezen, want Bt012 is pas net leverbaar??

Als er nog iemand anders is met een bandentest met de BT012ss???
 
Nou, ik heb het toch maar anders gedaan.

de eerste week van Mei ga ik een weekje knallen in het Zwarte Woud, doe ik al een paar jaar, en de ervaring leert dat je met nieuwe banden moet vertrekken wil je met canvas door je banden terug komen, anders moet je onderweg een nieuwe halen.

Aangezien het nu nog geen Mei is, baalde ik een beetje, want met dat gespeel rond het huis is me nieuwe band natuurlijk al weer voor de helft versleten voor het zover is.

Dan is de BT012 ook nog ietsje zachter (lijkt me niet zo leuk met dat wheelie gekloot, dus heb ik nog even een oude Evo erop gelegd (lag al een tijdje in de schuur), en ga ik over een week of 4 een nieuw setje halen.
 
Ik betaal voor een setje 325 euro, eigenlijk nog zelfs wat minder, maar die korting geldt alleen voor mij. Voor 325 euro zijn ze ook voor andere te koop, en weet niet of dat altijd is, want zij hadden een partij in keer met met korting ingekocht.
Denk dat dat idd tijdelijk is... Bij vijf bedrijfjes hier in de buurt gekeken naar BT-010 (170/60-17 & 120-60-17, zo uit het hoofd) en het goedkoopste was 384 euro, zonder korting...

Safe was zelfs het goedkoopste na korting... Incl. montage rond de 320 euro...

BT-012 zal wel weer iets duurder zijn dan BT-010, dus is 325 eruo een net prijsje, toch?

Ga nog effe kijken bij de Molen in Reek, hoorde dat die ook nog wel eens cheapo is...
 
jossmit in haarlem is goedkoper... www.jossmit.nl

124.50 voor de voorband
157.50 voor de achterband
-------------------------
€282,- totaal...montage is 40 euro ofzo...


Denk dat dat idd tijdelijk is... Bij vijf bedrijfjes hier in de buurt gekeken naar BT-010 (170/60-17 & 120-60-17, zo uit het hoofd) en het goedkoopste was 384 euro, zonder korting...

Safe was zelfs het goedkoopste na korting... Incl. montage rond de 320 euro...

BT-012 zal wel weer iets duurder zijn dan BT-010, dus is 325 eruo een net prijsje, toch?

Ga nog effe kijken bij de Molen in Reek, hoorde dat die ook nog wel eens cheapo is...
 
Terug
Bovenaan Onderaan