BT012

Nope, nog geen ervarig mee, heb (had!)ze besteld, krijg ze iig. deze maand niet meer :( .
Wou ze perse hebben vóór 15 april (Zolder :] :) )
Heb nu dus maar weer setje 010's besteld!
(BT 56 SS ook niet meer te leveren zei men :( )
Op beurs Utrecht zei zo'n eikel van Bridgestone nog dat alles uitgeleverd kon gaan worden, behalve de 180-er, kon nog 1 of 2 weken duren!
Niks dus |(
 
53_bimg_17819.gif
 
ik heb toen een banden test gelezen dat de bt010 voorspelbaarder was als de bt012...

de grensgrip wordt beter aangegeven van de 010 als de 012...

de 012 is alleen een race band en de 010 een allround band...dus ja...ik wacht jullie ervaringen wel af :)
 
ik heb toen een banden test gelezen dat de bt010 voorspelbaarder was als de bt012...

de grensgrip wordt beter aangegeven van de 010 als de 012...

de 012 is alleen een race band en de 010 een allround band...dus ja...ik wacht jullie ervaringen wel af :)

Dus als ik het goed begrijp is de 012 niet voor in de regen of winter?

Dan blijft één van de beste nog steeds de 010?
 
Ik rijd zelf op Dunlop D207 en als ik zie hoe hard en plat mijn brommervriendjes daar mee door de bocht gaan denk ik dat ze ook wel goed genoeg voor mij zijn. Hoe ze uit een test komen zegt mij niet alles; als ik denk aan tests van muziekapparatuur en instrumenten in de vakbladen en dat vergelijk met mijn eigen ervaringen.... :j
 
Ik rijd zelf op Dunlop D207 en als ik zie hoe hard en plat mijn brommervriendjes daar mee door de bocht gaan denk ik dat ze ook wel goed genoeg voor mij zijn. Hoe ze uit een test komen zegt mij niet alles; als ik denk aan tests van muziekapparatuur en instrumenten in de vakbladen en dat vergelijk met mijn eigen ervaringen.... :j


Alleen jammer dat ze zo "vreemd" slijten hé
 
Nog iemand tips voor een Honda CB 600F Hornet

kreeg de tip van iemand hier om setje Bridgestone BT 020 aan te schaffen

nog steeds de beste optie ??? wat kost zo'n achterband eigenlijk ?

ik heb nu metzeler er op liggen
 
Ik heb een setje BT012SS besteld, zaterdag alvast een nieuwe achterband, nieuwe voorband laat ik nog even liggen. Ga trouwens voor de 180 achter.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan