bt020 of pilot road

Tom

Die hard MF'er
8 apr 2003
414
0
Leuven
de bt020 is algemeen bekend
maar over de pilot road hoor ik zo weinig
hoe staan ze tegenover elkaar
wie heeft ervaringen met beide en verkiest dan de een of de andere
ik denk dat ze aan elkaar gewaagd zijn maar zoek toch een keuze te maken
grace mille :}
 
Ik heb 1 setje BT020's opgereden en rijd nu sinds 1000 kilometer op een setje pilot roads....
tot op heden merk ik nog niet veel verschil hoewel de BT020's sneller opwarmen.
Ik ben benieuwd of ze het langer volhouden dan de Bridgestones
 
Als ik weer een motor heb worden het weer BT020's.
De michelins doen er zeker langer over om op te warmen.
Ik heb het op de harde manier ondervonden. Ik heb de BT020's
opgereden tot ze helemaal kaal waren (voor) :X
Maar de grip bleef aanwezig. Met de Michelins ben ik op mijn
plaat gegaan. Achterwiel gleed weg tijdens het kneedown door een
bocht gaan. Was een bekende bocht waar het met de BT020's altijd goed ging.
Heb dus niet meer zo'n vertrouwen in de pilot road.
Kan zijn dat ik gewoon te hard ben gegaan, maar ik hoef ze niet meer.

Groeten,
Scallie.
 
Als de keuze zich opdringt, als alle Pirelli Diablos, Dragons, en Dunlop D207's, en Metzelers uitverkocht zijn, dan zou ik voor de BT 20 gaan. Michelin warmen langzaam op. Echt langzaam. :r

by the way, 't is "grazie mille"
 
Ik ben van BT020 naar de Michelin Powers gegaan en heb de indruk dat ze zeker zo lang meegaan en een heel stuk beter sturen.
 
ben nu toe aan mijn 2e setje bt020's zowel voor als achter bevallen goed prima band.
Maar de bt014 moet een betere opvolger zijn ( sportiever ). Die laat ik er de volgende keer onder zetten.
 
Ik had onder mijn R850RT BT020's zitten, maar die waren zo weg. Net 10.000 km met de achterband en om nou te zeggen dat ze zo'n uitzonderlijk wegcontact gaven! Ik rijd nu met Pilot Road's onder mijn K1200S. Ze bevallen prima. Goed wegcontact, ook bij nat weer en ik heb met de 1ste achterband bijna 15.000 km gedaan voordat de nieuwe eronder werd gedaan :]
TAZzz, die een Kawa ZX9R rijdt, heeft met een Pilot Road achterband de ongelooflijke afstand van 25.000 km gehaald :} Zelfs de dealer en Michelin waren stomverbaasd (en om nou te zeggen dat TAZzz als een watje rijdt, alhoewel *D )
 
ik heb inderdaad al gehoord dat de michelins trager opwarmen
blijkbaar zijn de menigen verdeeld
ik denk da ik er morgen maar de bt020 opleg, de pilot road is dan misschien om de volgende keer te proberen
hij is 15 euro goedkoper dan de pilot road
 
Ik had onder mijn R850RT BT020's zitten, maar die waren zo weg. Net 10.000 km met de achterband en om nou te zeggen dat ze zo'n uitzonderlijk wegcontact gaven! Ik rijd nu met Pilot Road's onder mijn K1200S. Ze bevallen prima. Goed wegcontact, ook bij nat weer en ik heb met de 1ste achterband bijna 15.000 km gedaan voordat de nieuwe eronder werd gedaan :]
TAZzz, die een Kawa ZX9R rijdt, heeft met een Pilot Road achterband de ongelooflijke afstand van 25.000 km gehaald :} Zelfs de dealer en Michelin waren stomverbaasd (en om nou te zeggen dat TAZzz als een watje rijdt, alhoewel *D )

25k :? op een zx9r :? is die band van steen ofzo? Als je met die band zo veel km kan draaien hoef ik hem al niet meer... kan nooit veel goeds zijn.
 
bt020 zou ik persoonlijk voor gaan...ik ben niet zo van de michelin (sport of road banden) die powers zijn daarin tegen weer wel heel erg goed...
 
Ik had onder mijn R850RT BT020's zitten, maar die waren zo weg. Net 10.000 km met de achterband en om nou te zeggen dat ze zo'n uitzonderlijk wegcontact gaven! Ik rijd nu met Pilot Road's onder mijn K1200S. Ze bevallen prima. Goed wegcontact, ook bij nat weer en ik heb met de 1ste achterband bijna 15.000 km gedaan voordat de nieuwe eronder werd gedaan :]
TAZzz, die een Kawa ZX9R rijdt, heeft met een Pilot Road achterband de ongelooflijke afstand van 25.000 km gehaald :} Zelfs de dealer en Michelin waren stomverbaasd (en om nou te zeggen dat TAZzz als een watje rijdt, alhoewel *D )


Volgens mij staat toch ergens een punt verkeerd zal zekers wel 2.500km moeten zijn :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan