Buddyseat geforceerd afgelopen nacht..

Neejij

MF'er
30 jul 2011
123
0
En ja hoor, ik heb mijn motorrijbewijs net en ik heb sinds een paar weken een motor en NU al is er iemand geweest die niet met zijn poten van mijn motor af kan blijven... :r

Mijn motor stond bij ons op de oprit, naast de voordeur geparkeerd. Uiteraard op het stuurslot en een schrijfremslot. Ik had hem gisteravond laat neergezet dus zonder hoes.

Kom ik vanmorgen bij mijn motor... staat de buddy open. De schroevendraaier van de dader heeft een mooie deuk/schaafplek op mijn kuip achtergelaten.

Tips iemand?

Ik kan hier zo boos van worden. Ik zit zelf te denken aan een camera of misschien nog een slot.

Ik ben echt bang dat het de volgende keer niet bij het openen van mijn buddyseat blijft maar dat ze hem in een busje laden ofzo.

Zo dat moest ik even kwijt.
 
Zijn misschien opweggeweest naar de accu om die los te halen.
Maar een beetje alarm heeft toch een eigen accu?
 
Motor binnen zetten is de beste oplossing.

Lees dat je een oprit hebt, dan de motor dwars aan het einde van de oprit zetten en de auto er op een paar centimeter na tegenaan, dusdanig dat de motor er niet uit kan zonder de auto te verplaatsen. Dat maakt het al een stuk minder aantrekkelijk om te gaan prutsen.
 
Zo ie zo met kettingslot aan een vast object vast maken, als je toch al vermoed dat ze hem komen halen zorgen dat de situatie A is veranderd en B je het ze moeilijker maakt dan gepland. Dit valt beiden te realiseren door je fiets vast te maken met een kettingslot aan bv een lichtpaal.
 
Binnen zetten is helaas geen optie. Ik zie net dat ze ook aan mijn schijfremslot hebben gezeten. Het plastic deel is beschadigd en hij er is kennelijk geprobeerd om hem door te knippen.

Vanmiddag even een kabelslot halen. En de IR camera komt dinsdag binnen.

Vraag me af of mijn schijremslot nog goed is.

Kansloos :(
 
Binnen zetten is helaas geen optie. Ik zie net dat ze ook aan mijn schijfremslot hebben gezeten. Het plastic deel is beschadigd en hij er is kennelijk geprobeerd om hem door te knippen.

Vanmiddag even een kabelslot halen. En de IR camera komt dinsdag binnen.

Vraag me af of mijn schijremslot nog goed is.

Kansloos :(


ik heb op de motorclub nog een slotpaal liggen die je in kan graven met bodemplaat van volledig rvs met draaibare kop en oog . hebben een hele tijd in de kickstart tekoop gestaan.

ik kan m niet gebruiken want ik mag m niet ingraven van de gemeente , dus heb zelf een oog aan de gevel gemonteerd , maar hij ligt mij daar in de weg
 
Kan je hem niet tijdelijk ergens anders zetten? Ze zullen terugkomen om het af te maken.

Om wat voor een motor gaat het eigenlijk?


Het gaat om een kawa zx9r uit 1995... Had niet verwacht dat iemand zo'n oud beestje de moeite waard vond om te stelen.
 
Gewoon even een nachtje op de uitkijk zitten, of 2 of 3.
Als je in de omgevind van 010 woont, kan je wel wat knuppels komen lenen want de kans is groot dat ze terug komen.
 
Met een lange ketting vastzetten. :Y


Bij voorkeur aan iets niet-nagelvasts zoals:

valse_hond_114512b.jpg
 
Wat een kotsvolk.

Hier liepen van de week 2 bontkraagjes langs en die wezen naar mijn garage met de opmerking "daar staan 2 motoren in".....
 
Wat een kotsvolk.

Hier liepen van de week 2 bontkraagjes langs en die wezen naar mijn garage met de opmerking "daar staan 2 motoren in".....

Preventief geweld toegepast neem ik aan :+?

Nee zonder gein... is gewoon klote, gewoon met je poten van andermans zooi afblijven is er niet meer bij. Paar dagen terug op het nieuws dat er 42 scooters per dag gestolen worden in NL :')
 
@TS in geval van regio 040 bied ik mij aan om mee te rossen waar nodig :Y

Misselijk, misselijk volk! :r
 
Laatst bewerkt:
tijdje terug een meisje met een scooter die haar buddy niet meer open kreeg. ook geforceerd door zon stelletje stomkoppen |( had hem daarna binnen een minuut open. zonder schade _O- oftewel forceren is voor stom volk dat het iq van een visstick heeft _O-
 
Preventief geweld toegepast neem ik aan :+?

Nee zonder gein... is gewoon klote, gewoon met je poten van andermans zooi afblijven is er niet meer bij. Paar dagen terug op het nieuws dat er 42 scooters per dag gestolen worden in NL :')


Heb ik ook gelezen, ongelooflijk eigenlijk, dat zijn er meer dan 15000 per jaar dus B| , heb je het nog niet eens over de motoren...

Sinds een dag of 4 heb ik mijn Guzzi hier in een garage staan, samen gehuurd met andere flatbewoners. Waaronder iemand dus met een scoot, die al een keer met graffity bewerkt is, en waarvan de buddy ook al los is gebroken. Bij buurmans Thundercat al een keer een knipperlicht afgebroken.

Wat een geruststelling dat moto nu binnen staat :Y
 
Vanmiddag even een kabelslot halen. En de IR camera komt dinsdag binnen.

Zet je film dan ook direct op Youtube, dan krijg je nog een boete van 15000 euro voor het schenden van privacy van de dief. :z :')
 
Laatst bewerkt:
Zet je film dan ook direct op Youtube, dan krijg je nog een boete van 15000 euro voor het schenden van privacy van de dief. :z :')

niet als dief zijnde op youtube zetten :Y ik heb zijn sleutels gevonden weten jullie wie deze man is? O-)
 
" kijk, dit is het filmpje van mijn motor vanacht, wil de meneer die door het beeld liep met met de betonschaar contact met me opnemen als hij het vervelend vind om op beeld gezet te worden, dat zal ik hem verwijderen"
daar is toch niets mis mee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan