Budgetvriendelijk gaan off-road rijden.

Ik denk de TS eerst even heel duidelijk moet aangeven wat hij onder offroad verstaat.
Ik heb met mijn F650 het belgische deel van de TET (The Trans Euro Trail) gereden. Wel echt offroad maar geen crossen. Met een stevige noppenband gaat dat prima.

y4mEt7BXsq2hvr0mKM5zafTFum0qRUXnLUoeH1EL7y8NJ6rG-Bzdf3WQemFFuex_lPyh-CeylW8RnAjEU5h01NQDZoNTmkwmN3rw3dmoGThErjd5xJTiclK8OIMGHN2avG56LOva59arYf2rkiWNWbzj63WHp1qxKb2MP74p1c-H79v_WA7kQ1GHcODTABgTD0KXft0lxDzEQClAtnB-DoFmA



y4macriWmudcAtAbTQVWhWDpvui3mnFCZy1inbFDsABISwnpb-R_dMYlekJbZwk4tFLjW4LANPoG2-iW-vD6QcHU_eR62cgqqh2dkp-0t_2eG2Hc_HxyOT_PwNftwX7F_Ykg-B85SE82j3S6Y5ARIz8MMch49HGr9Nto2rrj0a95er0bAtYO_p-nekG2_X2aE5c7JWPV971e3a45AG3HaslBQ


Daarnaast rij ik veel op onverharde zand en modderwegen in de buurt.


y4mgz-Iad1-b8PL-bSUER-VsFmUntOoPBa4axk9sJJJ8gA_RwpVnKeT_Kk4fIvd_32DV3RLa9ap9Z_Pqpn3tJLjLoZ9HEg67B4yrq8ZwrxFvjq7qCYSsrK5BbNrg2E7WG-0qymn7fr7ksCSzR9_Fy8AHt9ytT3gtklggpfrth2IjhXl8USm6xlK9E9FAV8JP_dF-87sNLfbmCvcFomXxmA6Aw


Het is maar net wat de TS wil. Als hij eerst een langer stuk asfalt moet rijden voor hij bij zijn offroad gedeelte komt is het best handig om een motor te hebben waar je gewoon een snelweg mee op kunt.
Maar voorlopig heeft de TS nog niet 1 keer gereageerd hier dus ontaard het hier in een enduro vs allroad discussie.
 
Ik denk de TS eerst even heel duidelijk moet aangeven wat hij onder offroad verstaat.
Ik heb met mijn F650 het belgische deel van de TET (The Trans Euro Trail) gereden. Wel echt offroad maar geen crossen. Met een stevige noppenband gaat dat prima.

y4mEt7BXsq2hvr0mKM5zafTFum0qRUXnLUoeH1EL7y8NJ6rG-Bzdf3WQemFFuex_lPyh-CeylW8RnAjEU5h01NQDZoNTmkwmN3rw3dmoGThErjd5xJTiclK8OIMGHN2avG56LOva59arYf2rkiWNWbzj63WHp1qxKb2MP74p1c-H79v_WA7kQ1GHcODTABgTD0KXft0lxDzEQClAtnB-DoFmA



y4macriWmudcAtAbTQVWhWDpvui3mnFCZy1inbFDsABISwnpb-R_dMYlekJbZwk4tFLjW4LANPoG2-iW-vD6QcHU_eR62cgqqh2dkp-0t_2eG2Hc_HxyOT_PwNftwX7F_Ykg-B85SE82j3S6Y5ARIz8MMch49HGr9Nto2rrj0a95er0bAtYO_p-nekG2_X2aE5c7JWPV971e3a45AG3HaslBQ


Daarnaast rij ik veel op onverharde zand en modderwegen in de buurt.


y4mgz-Iad1-b8PL-bSUER-VsFmUntOoPBa4axk9sJJJ8gA_RwpVnKeT_Kk4fIvd_32DV3RLa9ap9Z_Pqpn3tJLjLoZ9HEg67B4yrq8ZwrxFvjq7qCYSsrK5BbNrg2E7WG-0qymn7fr7ksCSzR9_Fy8AHt9ytT3gtklggpfrth2IjhXl8USm6xlK9E9FAV8JP_dF-87sNLfbmCvcFomXxmA6Aw


Het is maar net wat de TS wil. Als hij eerst een langer stuk asfalt moet rijden voor hij bij zijn offroad gedeelte komt is het best handig om een motor te hebben waar je gewoon een snelweg mee op kunt.
Maar voorlopig heeft de TS nog niet 1 keer gereageerd hier dus ontaard het hier in een enduro vs allroad discussie.
De weg op het onderste plaatje is op een R1 nog goed te doen, die op het bovenste plaatje niet.:+
 
Ik rij ook al jaren wekelijks op mn XR600 offroad. Regelmatig olie+filters/klepsspeling doen en goed warm rijden dan heb je er lang plezier van. Maar inderdaad zoals boven gezegd, een goede vinden is lastig. Persoonlijk zou ik liever een goedkope eenpitter kopen en een blokrevisie doen, dan weet je wat je hebt en kun je een hele tijd mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan