Budi stelt zich voor...

yoshimura_RX

Rookie
12 sep 2006
25
6
Zoetermeer
Goodday,

Aussie language...alleen rijden ze daar aan de verkeerde kant van de weg....ha ha

In eerste instantie apart, ik bedoel dit forum!

Ik reed al motor vanaf mijn 17e en dat is 23 jaar geleden.Heb toen ervaring gedaan op Suzuki's GSZ 750, 850 met cardan, Kawasaki Z1 R...
Je deelde je ervaring op straat met je vrienden....

Nu kan dat zelfs op een forum zoals deze, en hierbij stel ik me voor!

Ik ben dit jaar een veertiger geworden met nog steeds een gezonde interesse in techniek en mensen.Ben zeker geen ingekakt type, maar ben er nu wel voor 100% voor mijn dochtertje van bijna 3.

Mijn huidige fiets is sinds 2002 een 86' er Kawa GPZ 1000 RX.
Daarvoor had ik in 1996 ook al dezelfde fiets maar dan in het zwart (nu Rood )die ik na een bijna dood ongeluk, vanwege de opgelopen letsel, heb moeten wegdoen.Dat was in 1999.

Maar ja, je wil zo graag ..Dus weer 1 aangeschafd.Hedendaags na heel groot onderhoud in zeer goede conditie!

Het beestje heeft het geluk dat ik d'r vertroetel, dus niet dagelijks en niet aan alle weersomstandigheden word ze blootgesteld.Speciale momenten betekenen pas in bedrijfsklare toestand, lekker even op stap gaan, ha ha!

Goed,

Iedereen veel motorplezier,

Budi

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/419301/9dda2f38f333c584536626bbbbda12c6 (Kawa.jpg)​
 
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan