Buell 1124 R

trouwens als je wat meer zou lezen zou je weten dat ik nog maar een week duc rijder ben.

O.K. MEK 130, ik weet wel dat U die Aprilia eerst moest afstoten.
Die 1125 R heeft wel wat, ik twijfel want het blauwe frame is O.K. maar al de rest is zwart, de kleur des doods, misschien laat ik dit Duc-rood spuiten met flames, of die "andere" Buell...
full
 
die roehr heeft wel iets maar het is een samenraapsel van afkijken van andere fietsen...

Toegegeven de italianen zijn top-designers voor auto's, moto's, kledij, etc...
"die roehr heeft wel iets " wel dat is omdat hij op een Ducati gelijkt. Maar iedere nieuwe moto gelijkt wel op een andere omdat er tendenzen zijn, de vraag van het publiek; bijvoorbeeld de seat-pipes. Vrijdag bezoek ik de dealer in Zolder, die in Dendermonde daar zie je nooit een kat.
Maar die 1125 R Buell-Rotax blijft toch kandidaat 2008.
full
 
Laatst bewerkt:
ik vind 'm gewoon geen mooie vorm hebbe, die roehr net 't zelfde, dat hij op een duc lijkt is omdat hij rood is lol :)

hij maakt me niet warm...
net als een 999 ;)
 
Wat een berg plastic aan die fiest! :X

Rake opmerking van iemand die nog veel jaren succesvol zal moeten studeren voor wat hij zich nu al uitgeeft.Student, heeft uw fieTS geen berg plastic?
U, als industrieel ingenieur in spé, zou misschien een meer specifieke term kunnen gebruiken, maar waarschijnlijk moet U nog aan het hoofdstuk "kunststoffen" beginnen.
Wat die"berg" betreft, ik vind dat het wel meevalt.
full
 
Die luchtinlaten lijken net op een gigantische zuigvis die je voorwiel opzuigen zeg. Ik ben een HaDee en Buell liefhebber maar dit ding is gewoon lelijk. Niet in proportie aan de voorkant. als ze de kuip mss iets meer naar achter plaatsen en de luchthappers kleiner valt die wellicht mee.

Maar zoals ik hem hier zie (heb hem nog niet in het echt gezien)...dikke nee.

En gelijk een edit...zo aan de voorkant is die wel aardig...

maar man man Ultra...moet je er nu gelijk weer een persoonlijke strijd aanbinden? Hij haalt jou toch ook niet omlaag met zijn opmerking?

:N
 
Laatst bewerkt:
... met zijn opmerking :N
Sorry aan allen die zich gekwetst voelen.
" De beste stuurlui staan aan wal".
We zijn het wel gewoon onterechte commentaar te lezen van neofieten en dan reageer ik wel.
Zo vroeg iemand reiservaring over Polen, repliek van Piet met de Tomos: rij naar de Eifel.(schreef die rukker dat dan nog met 2 x F-en "Eiffel") U begrijpt dat ik dan reageer. Ik reageer niet als ik daar geen kennis van heb.
Die 1125 R blijft mij verleiden...
full
 
Ik kon niets over deze motor vinden op dit forum dus vandaar dit nieuwe topic.
Wat vinden jullie ervan, ik vind hem geweldig!


Sorry, maar vind het ding echt lelijk.... Laatst een keer een top nog wat gezien met lelijke motoren, maar deze mag er van mij zo in.

Op de één of andere manier vind ik gewoon de verhoudingen niet kloppen. Vond de voorgangers wel mooi. Iedereen zo zijn/haar smaak.
 
Laatst bewerkt:
Sorry aan allen die zich gekwetst voelen.
" De beste stuurlui staan aan wal".
We zijn het wel gewoon onterechte commentaar te lezen van neofieten en dan reageer ik wel.
Zo vroeg iemand reiservaring over Polen, repliek van Piet met de Tomos: rij naar de Eifel.(schreef die rukker dat dan nog met 2 x F-en "Eiffel") U begrijpt dat ik dan reageer. Ik reageer niet als ik daar geen kennis van heb.
Die 1125 R blijft mij verleiden...
[afbeelding]

Tjonge Ultra ik weet niet wat jij snuift hoor, maar deze opmerking raakt kant noch wal. Maar misschien moet jij je eens als een neofiet gedragen en je in een heel donker klooster verstoppen, hebben wij tenminste geen last meer van je
 
eigelijk hoor je niet veel meer over dit hok.. wss omdat hondag het gepresteerd heeft een nog lelijker hok neer te zetten met die nieuwe blade _O-
 
de meest lelijke creatie die ze ooit hebben gemaakt daar in de usa :r

je vroeg wat ik'r van vond..

echt totaal geen vorm in dat ding, zo'n firebolt is nog te pruimen (de oude lightnings waren het mooist) maar dit :X
helemaal mee eens
 
Ik voel me vereerd als ik een oud topic na 5 jaar weer mag terug halen haha.
Vindt dit apparaat wel een aparte kuip hebben maar hij blijft wel mooi.
Je moet dit apparaat combineren met het geluid wat je hoort, dan komt ie helemaal tot ze recht.

Ik blijf het een moker dik apparaat vinden. Zal ik zeker wel als volgende motor willen hebben.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan