Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
OK, weet je ook welke types KTM?Je kunt kijken naar een wp van een KTM, die gebruiken geen linksysteem.
OK, weet je ook welke types KTM?
Om goed te zijn moet de bovenzijde van de demper lager. Jij hebt nu een degressieve opstelling. Ik probeer te verduidelijken: hoe dieper je veert, hoe minder sterk de veer wordt in verhouding tot de kracht die nodig is om het achterwiel te bewegen. Je wil een progressieve opstelling, maw, de veer 'wordt sterker' naarmate je dieper inveert. Dat is ook wat met die wentelaar en dat stangetje bekomen wordt.
Jouw opstelling zou kunnen gecompenseerd worden met een progressieve veer inderdaad, maar eigenlijk dient ook de hydraulica van de demper daarop afgestemd te zijn.
Misschien zijn er wel firma's als hyperpro die je kunnen helpen. Die mannen zijn in ieder geval fan van progressieve veren..
Ik heb de flenzen van een Tl1000, maar die past niet. De bouten zitten "vierkante".ik denk een SV1000 ?
Is niet een originele uitlaat. Maar ik denk dat ik hem heb. 2006/2007 ZX10RE-keur ff googlen.
Is niet een originele uitlaat. Maar ik denk dat ik hem heb. 2006/2007 ZX10R
Heb jij een laser staan? Adresje mag ook.Flenzen gewoon laseren.
Ik heb een aantal adressen, maar allemaal in BE.Heb jij een laser staan? Adresje mag ook.
Ik heb mijn GS1000 omgebouwd tot monoshock, een paar cm verschil in scharnierpunten kan heel veel verschil maken of de vering te hard of te zacht is, waarschijnlijk wat experimenteren.Bedankt voor jouw reactie. Ik wil het zeker goed doen. Ik ga denk ik op zoek naar een schokbreker nie net zo gemonteerd zit. De origineel van de Buell is helaas te lang.
Die ken ik...In Joure zit Jerryt hier wel bekend op het forum die maakt dit zo in orde.
Thanks, was het gokje wel waard.Waaaauw wat staat die tank goed!