Buell is terug!

Welk merk blok is het nou? Een vloeistof gekoelde 1190cc twin, maar welke.
Die uit een Vrod of zo?
 
Gaaf ding, nu graag een naked straat versie ervan... kan ik mn huidige buell erop inruilen *D
 
175PK op 176 KG en een v-twin dat moet wel van zijn plaats komen :}
 
Ik heb me er nog niet zo in verdiept maar het lijkt me iets van hemzelf......

Hier nog wat meer info en foto's

Alles over de EBR 1190RS


m1ezpnxsijhc_ml.jpg

m1ezpnxsighe_ml.jpg


wat een dunne pijpjes.. lijkt wel een 2-takt :X
 
Das tof om te horen zeg :)
Maarrehh met 40.000 dollar lijkt Buell niet meer zo bereikbaar als voorheen :X
 
Welk merk blok is het nou? Een vloeistof gekoelde 1190cc twin, maar welke.
Die uit een Vrod of zo?
vrod is 1131 of 1250

zowiezo zou het beestig zijn, de vrod motor is :} , die trekt en blijft trekken, alleen spijtig dat het blok zo zwaar is in kg.

edit: rotax dus, maar 40k is lichtelijk overdreven... na tax etc betaal je die in europa dus 50k euro of nog meer...
 
Laatst bewerkt:
vrod is 1131 of 1250
De toenmalige XL had een 883 en 1200 blo,, toch had Buell net wat anders. Had dus zomaar gekunt :)
zowiezo zou het beestig zijn, de vrod motor is :} , die trekt en blijft trekken, alleen spijtig dat het blok zo zwaar is in kg.

edit: rotax dus, maar 40k is lichtelijk overdreven... na tax etc betaal je die in europa dus 50k euro of nog meer...
 
40000 euro :?

Dit is dus niet reëel meer.

Jammer, ik dacht dat het een serieus iets was.

Blijft bij deze 100 stuks oid?
 
:^

Best een hoop geld voor een fiets die vaker in de garage van de dealer zal staan dan in die van jezelf. :X


Als ik hier geen commentaar op krijg... :+

Wel een mooi ding, trouwens. :)
Als je dat soort dingen in dit topic roept heb je dus geen verstand van motoren. ;) (<-smiley, maar ik meen wel wat ik zeg).
 
Laatst bewerkt:
edit: rotax dus, maar 40k is lichtelijk overdreven... na tax etc betaal je die in europa nederland dus 50k euro of nog meer...

Cheverolet Camaro komt ook officieel naar europa, frankrijk kost die 50.000,- en in NL gaat er nog even 40.000,-(!!!!) bovenop aan belastingen en slurptax.
 
Laatst bewerkt:
:^

Best een hoop geld voor een fiets die vaker in de garage van de dealer zal staan dan in die van jezelf. :X

Is geen Harley blok he maar een Rotax, dus dezelfde die jaren lang in de RSV mille werd gebruikt en tot de dag van vandaag heel betrouwbaar is. Zelfs BMW haalt hun 1cilinders daar weg.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan