Beste,
Laatste keer dat ik hier was had ik hulp nodig voor me BMW, die is inmiddels de deur uit en vervangen door een Buell. Ik ben hier verder niet echt actief, maar hoop dat jullie me toch willen en kunnen helpen!
Ik heb de Buell gekocht met een probleem in het laad systeem, de regulator had ik al vervangen, en van het weekend de verbrande stator vervangen. Echter heb ik na montage een nieuw probleem hoewel ik alles volgens het boekje en super zorgvuldig heb uitgevoerd, dus ik zit redelijk met mijn handen in het haar..
De motor ontkoppelt nu niet meer, het mechanisme werkt gewoon, de bolle ring achter de moer van het koppelingshuis zit goed, moer op 100nm volgens het boekje, 2/3 mm speling op de kabel volgens het boekje... ik snap het dus even helemaal niet meer..
De motor had geen enkel probleem met ontkoppelen voor ik begon, maar nu krijg ik in z'n 1 de motor niet eens erdoor heen gedrukt als ik de koppeling intrek, merk er helemaal niks van dat ik de koppeling intrek.
Hoewel het wellicht logisch zou zijn om alles weer uit elkaar te trekken, de aandrijflijn zit op 350nm met rode locktite, dus dat doe ik liever niet (die moet los om het koppelingshuis eruit te kunnen halen)
Iemand enig idee?
Laatste keer dat ik hier was had ik hulp nodig voor me BMW, die is inmiddels de deur uit en vervangen door een Buell. Ik ben hier verder niet echt actief, maar hoop dat jullie me toch willen en kunnen helpen!
Ik heb de Buell gekocht met een probleem in het laad systeem, de regulator had ik al vervangen, en van het weekend de verbrande stator vervangen. Echter heb ik na montage een nieuw probleem hoewel ik alles volgens het boekje en super zorgvuldig heb uitgevoerd, dus ik zit redelijk met mijn handen in het haar..
De motor ontkoppelt nu niet meer, het mechanisme werkt gewoon, de bolle ring achter de moer van het koppelingshuis zit goed, moer op 100nm volgens het boekje, 2/3 mm speling op de kabel volgens het boekje... ik snap het dus even helemaal niet meer..
De motor had geen enkel probleem met ontkoppelen voor ik begon, maar nu krijg ik in z'n 1 de motor niet eens erdoor heen gedrukt als ik de koppeling intrek, merk er helemaal niks van dat ik de koppeling intrek.
Hoewel het wellicht logisch zou zijn om alles weer uit elkaar te trekken, de aandrijflijn zit op 350nm met rode locktite, dus dat doe ik liever niet (die moet los om het koppelingshuis eruit te kunnen halen)
Iemand enig idee?
Laatst bewerkt: