Buell S1 White lightning

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp

Iemand daar al eens op gereden? Whoowwowowowaaaaaaaaaaaa, dat was dus mijn reactie! Wat een power komt er uit die 2 cyll. En super mooi zijn ze ook. Voor de rest heb ik nog niet op Naked's gereden.
 
Ik heb wel eens op een NTV650 gereden, whooooeee wat komt er weinig vermogen uit die 2-cilinder :icon_smile:


 
Is ook niet echt verglijkbaar........ scheelt maar ong. 550 cc :icon_smile:
 
Ik vind zelf zo'n grote naked truimph, zo'n Triumph Speed Triple het mooiste

Het idee dat je met Buell toch een opgevoerde HD motor hebt vind ik niet prettig.

Slaat nergens op, maar toch...
( Ik zou toch graag in jouw schoenen hebben gestaan)

_________________
Yamaha YZF600R Thundercat getuned door Mobu | 105 PK | 400 meter in 11"3 sec @ 194.7 km/u

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-05-28 16:59 ]
 
Ach, ik rij al bijna 3 jaar op een CB350f. WOOOOWWWW wat een vermogen (34pk, althans wat daar vanover is, hij is een beetje oud)! Blijft toch leuk als je dan een hobbezak op een GSXR1100 op een bochtig dijkweggetje kan bijbenen. Offroad rijden kan ook prima. Op sneeuw ook.

Nee, ik doe hem niet meer weg. Ook niet nadat ik vorig jaar een 400tje erbij heb gekocht.
 
Buell heeft veel power onderin, trekt dus lekker, topsnelheid is wat minder.

Mijn Vmax is ook zo iets maar loopt vlot naar de 240
 
[trotse bertv modus]Thundercat 94 pk op de achterwielen 260 op de bank...[/trotse bertv modus]

Maarrr een heleboel NM's minder dan een Buell natuurlijk :(
 
Ik vind zelf zo'n grote naked truimph, zo'n Triumph Speed Triple het mooiste

zeker voor het sturen zul je meer kunnen halen uit die triumph.
zo'n buell is niet bepaald een stuurfiets.

Het idee dat je met Buell toch een opgevoerde HD motor hebt vind ik niet prettig.

gelijk heb je. ik ken mensen die er toch voor gegaan zijn... "tze horror".
ellende is niet van de lucht. Zelf wel es proefgereden. Een standaard x1 is niet heel erg indrukwekkend, maar het ritje op een opgepepte S1 was geweldig... dansende vullingen in je mond waren ditmaal niet alleen spreekwoordelijk. wat een locomotief....

maar om ook goed te kunnen sturen ging ik maar voor ondergetekende....
 
Weet iemand of de Buell Blast naar Nederland komt ? Vind ik ook een mooie motor, en een stuk minder duur denk ik.

Hij is 34 pk, hoe reken je dat om naar KW's ?
 
zeker voor het sturen zul je meer kunnen halen uit die triumph.
zo'n buell is niet bepaald een stuurfiets.

Dat is dus echt een hoop koeienstront! Een S1 stuurt als een mes. Voor en achter WP. Met die Buell heb je al het rubber van een D207 nodig!
}) Whoowwaaaa, gaaf dat monster. })
 
Dat is dus echt een hoop koeienstront! Een S1 stuurt als een mes. Voor en achter WP. Met die Buell heb je al het rubber van een D207 nodig!
}) Whoowwaaaa, gaaf dat monster. })

kweet niet wat je referentie is, maar als jij vindt dat een s1 stuurt als een scheermes, moet dat wel de strontkar van boer harms zijn... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan