Buell XB 9 S

Op het Buell-forum nl ben ik ondertussen al bekend :)
In iedergeval bedankt!

Ik hoop veel leuke stuur km te maken op deze XB.....helaas is nog lang wachten tot donderdag voordat ik hem kan ophalen.

De twin heb ik ondertussen omgeruild voor een XL500r voor mij wat lichter om in het zand te rijden :]
 
Ja, maar we wachten nog altijd op de foto's :P :9

Dit is hem dan :]
xb12ss.jpg
 
Erg mooi 8-)

Het is trouwens aan te bevelen de frame-pucks te monteren die standaard op Ulysees en (geloof ik) op de City-X zitten: Het is misschien niet het eerste waar je aan wilt denken, maar zoals je vast al weet is het frame hol en dubbelt als benzine-tank: Het schijnt dat zelfs een onschuldige omvaller al redelijk schade kan geven zonder die pucks.. en minder tankinhoud ;)

Als je een klein beetje Engels kent (da's dezelfde taal als Nederlands maar dan met de schaarse niet-Engelse woorden er tussen uitgenomen) kijk dan eens op het UK Buell forum http://bike-pix.com/forum/index.php : Nogal een prettig gestoorde groep enthousiastelingen 8-)
 
hallo,

De koop is gesloten bij HD-point leeuwarden en de frame rubbers heb ik er direct bijbedongen :) Ik laat nog wel eens een motor uit mijn handen vallen namelijk :(

Dank voor de tip van 't forum :}
 
ben ook buell zoekende,
zal er eens kijken...
wie weet....
je hebt zeker een goede keus gemaakt!! :}
Ik kan je HD-point zeker aanbevelen. Goede gasten daar :) Een rondje rijden voordat je de motor koopt vinden zij tenminste normaal.

Oude Monnikmotors in Vroomshoop ( achter hoogeveen) is ook nog een optie. Zij hebben diverse tweedehands XBtje staan van diverse bouwjaren. Alleen wij kregen de indruk dat ze aan ons geen motor wilde verkopen :N Na alle Buells goed bekeken te hebben (geen verkoper te bekennen) ging mijn man op de huur ugly zitten waar een schijfremslot op zat wat we al van te voren gezien hadden....We werder zeer onvriendelijk verzocht direct van die motor af te stappen....tja wil je nu iets verkopen of niet...
 
haha zal ik eens iets verkopen,
ben er laatst met mijn vriendin geweest,
bij oude monninck in vroomshoop dus,
was op tweede paasdag,
opendag,
zijn ongeveer een uur daar geweest,
lekker rondkijken,
verkoper zegt goeden dag in de loop langs ons...,
en ging bij de deur staan kijken naar buiten,
buiten stonden enkele buells,
en binnen ook,
heb daar binnen op twee gezeten,
maar niet 1 verkoper die ons aansprak,
moet je tegenwoordig nu echt een verkopen aan zijn jas meesleuren naar de motor voor info en meer?
vandaag gaan we nog even naar speedhuse van der vinne, energieweg 13 in Klazienaveen,
open dag,
eens kijken wat daar staat.... :]
 
Grappig,
wij waren er ook op tweede paasdag en dus dezelfde ervaring gehad daar....
Tja, voor een verkoper is het veel lucratiever om zijn/haar inspanningen te investeren in de verkoop van een Harley: veel hogere marge, meestal weinig lastige vragen van de klant en de optie om een hele reeks overprijsde HD prullaria mee te verkopen.
Sorry voor mijn cynisme (ik heb m'n pillen nog niet gehad vandaag ;) ), maar soms vraag ik me wel eens af waarom Buells niet via aparte dealers worden verkocht? Specifieke training voor de monteurs kan dan meer focus krijgen op Buell, ik denk dat veel Buell eigenaren zich meer op hun gemak zullen voelen en zelfs meer nieuwe kopers zal aantrekken die per definitie nooit een voet in een Harley showroom zullen zetten. Ik weet wel dat Harley de eigenaar is van Buell, maar b.v. Ford bezit Jaguar en die merken zul je ook niet snel in 1 showroom zien staan. Een mens kan altijd hopen nietwaar? ;) Ik durf te wedden dat menig Harley dealer ook stiekum liever de Buells ziet vedwijnen na de recall-problemen in het verleden en klanten die wat meer van hun motor verlangen dan het jaarlijkse blokje om de kerk.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
was zeker de moeite waard,
veel buells buiten gezien,
en horen lopen!!! :}

maar niet een geschikte occasion voor mij...
dus we kijken even verder,
kijk je ook wel op het buell forum?
daar staat een fotoreportage onder de rideout rubriek vanuit kampen....
 
Op het Buell-forum nl ben ik ondertussen al bekend :)
In iedergeval bedankt!

Ik hoop veel leuke stuur km te maken op deze XB.....helaas is nog lang wachten tot donderdag voordat ik hem kan ophalen.

De twin heb ik ondertussen omgeruild voor een XL500r voor mij wat lichter om in het zand te rijden :]

Hier ook al. :W
 
Hallo Multiballs,
Jammer dat je nog niets gevonden hebt...maar dat komt vast nog wel. Eh ja het buellforum had ik algevonden maar de rideout nog niet...nu dus wel :)

En ehh ja Marchel hier zit ik ook al ;)

'tis alleen nog even afwachten of we hem donderdag kunnen halen....vandaag belde ze dat ze niet weten of het kenteken wel op tijd zal komen :(
 
Laatst bewerkt:
Hallo Multiballs,
Jammer dat je nog niets gevonden hebt...maar dat komt vast nog wel. Eh ja het buellforum had ik algevonden maar de rideout nog niet...nu dus wel :)

En ehh ja Marchel hier zit ik ook al ;)

'tis alleen nog even afwachten of we hem donderdag kunnen halen....vandaag belde ze dat ze niet weten of het kenteken wel op tijd zal komen :(

Gefeliciteert met je nieuwe aanschaf *D
 
Heb je hem nog of al verkocht?

14 jaar later ben ik nog een tevreden Buell liefhebber


Hallo Multiballs,
Jammer dat je nog niets gevonden hebt...maar dat komt vast nog wel. Eh ja het buellforum had ik algevonden maar de rideout nog niet...nu dus wel :)

En ehh ja Marchel hier zit ik ook al ;)

'tis alleen nog even afwachten of we hem donderdag kunnen halen....vandaag belde ze dat ze niet weten of het kenteken wel op tijd zal komen :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan