Buell XB12R Firebolt

19 mei 2007
114
0
Erica
Omdat ik weer eens toe ben aan een andere motorfiets bied ik bij deze mijn Buell XB12R te koop aan.
Het is een hele nette motorfiets met weinig kilometers. Het is een echte nekker draaier door de speciale open Buell origineel uitlaat. Hij rijd heerlijk en heeft altijd en overal koppel.

Op de fotos staat de Buell met een een flip-on kuipruit maar uiteraard heb ik de originele oranje kuipruit liggen.
De Buell heeft een uitlaat kit met een wat meer open uitlaat, aangepast ECU en luchtfilter en tevens is de bike op deze uitlaat afgesteld. Er komt een prachtig diep geluid uit de uitlaat doch is het zeker niet te luid.
Een duoseat afdekking origineel Buell is tevens aanwezig.

Kilometerstand: 12.312
Bouwjaar: 2005
Prijs: Euro 5800

De buell verkeerd in uitmuntende staat, is altijd zorgvuldig warmgereden (belangrijk bij deze motoren) en heeft altijd binnen gestaan. Banden zijn in goede staat.
Alle boekjes en sleutels zijn aanwezig.

Voor vragen neem gerust contact met mij op via 0591-30 33 36 of mail mij via rossirules@gmail.com.

MvG Nico

bikepics-2296445-full.jpg


bikepics-2296446-full.jpg


bikepics-2296447-800.jpg


bikepics-2296448-800.jpg


bikepics-2296449-full.jpg


bikepics-2296450-800.jpg


bikepics-2296451-full.jpg


bikepics-2296452-800.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zeker doen zou ik zeggen, rijd heerlijk zo'n ding en je hebt alle aandacht. Erik Buell had echt schijt aan iedereen toen die deze bedacht. :)
 
even off topic: van welk merk is je uitlaat, ik heb ook zo 1 maar weet niet van welk merk hij is

verder een hele mooie motor en succes met de verkoop

Greetzz
 
Thnx freaky,

De uitlaat is een accesoire van Buell zelf en bestaat uit een hele kit met nieuwe ECU met luchtfilter.
 
Ok, zo'n kit heb ik ook en zat erop toen ik motor kocht maar kan/kon er niet achterkomen van merk het was.
 
Dat geluid kun je nauwelijks goed op beeld krijgen, enkel representatief thuis als je een zware subwoofer bij computer hebt. :D
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan