Buell XB12s 2007 Zwart

Joshua.

MF'er
20 mei 2007
202
0
Helmond
http://link.marktplaats.nl/198660121

Buell XB12s 2007 (september)
Kleur: Midnight Black
Catagorie: Naked Bike
Motor: 1203cc olie/lucht gekoeld, 4-takt V-twin
Vermogen: 76kW (103pk) @ 6800 tpm
Prijs: €10.000,-

Reden van verkoop; Ik vertrek a.s. 11 november richting Afghanistan. En vind het zonde om hem 4 maanden stil te laten staan. Mocht hij tegen die tijd niet verkocht zijn, breng ik hem naar een dealer toe die hem tijdens de uitzending probeert te verkopen voor me.

2r3cu9k.jpg
 
Laatst bewerkt:
4 maanden weg? Je komt terug wanneer de lente begint, een hoop ontschepingsverlof en terug ideaal motorweer dan.
Hang die gewoon aan de druppellader en 't probleem is opgelost. ;)
 
Een extra reden; ik ben nog beginnend bestuurder, en ik heb al 2 punten verspilt.. En aangezien ik op de Buell toch niet rustig kan rijden, ga ik een rustigere fiets halen..
 
Een extra reden; ik ben nog beginnend bestuurder, en ik heb al 2 punten verspilt.. En aangezien ik op de Buell toch niet rustig kan rijden, ga ik een rustigere fiets halen..

Dit is dus de hoofdreden... :)
ps... een reden opgeven van verkoop is nutteloos... ;)
 
weet geen zak van puntenrijbewijs maar hoeveel heb je dan nog over?
en zijn die na 4 maanden niet "verdwenen" ?
 
Nee, je behoudt je punten rijbewijs 5 jaar nadat je je eerste rijbewijs hebt gehaald (niet zijnde je bromfiets rijbewijs, dan is het 7 jaar). En ik heb er pas 3 jaar op zitten. Met nog 1 punt over. Dus als ik nog langer m'n rijbewijs lief ben, ga ik wat rustigers rijden ;)
 
Helemaal geen interesse?


Mooie bike, dat wel, maar rij zelf ducati en niks anders.
Succes straks in Afghanistan. Mijn zwager moet er volgend jaar hoogstwaarschijnlijk heen.
Weet niet wat het is, mijn basis was net in Israel geweest ten tijde van de Golfoorlog toen ik in dienst kwam. Die hebben wel wat SCUD aanvallen meegemaakt.
 
Kick, over een week gaat ie naar HarleyWorld Amsterdam.. Dus nog een week om hem bij mij te komen ophalen, anders breng ik 'm weg ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan