buell XB9S

ik moet eerlijk zeggen..in de afgelopen 2 dagen heb ik vaak naar deze advertentie gekeken...dit omdat ik altijd al een buell wil hebben.....Hmmzzzz, deze zou mij zelfs overhalen om de trump weg te doen zei ik dat nou echt?
 
ik moet eerlijk zeggen..in de afgelopen 2 dagen heb ik vaak naar deze advertentie gekeken...dit omdat ik altijd al een buell wil hebben.....Hmmzzzz, deze zou mij zelfs overhalen om de trump weg te doen zei ik dat nou echt?

En nu net doen alsof je dat nog niet van plan was ;)
 
voor zoiets zou ik het wel willen ja :O gehehe had rob deze nou ook bekeken?

Gezien waar die staat? Vast wel bekeken maar niet verder dan achter ze laptop ;) ( en anders moet je het hem zelf vragen)
 
Gezien waar die staat? Vast wel bekeken maar niet verder dan achter ze laptop ;) ( en anders moet je het hem zelf vragen)

Ook vanaf mijn werk... blijft een vette motor!

Maar ik vind Sittard een beetje te ver eigenlijk... :N
Zeker daar ik nog geen haast heb met een andere motor :Y

Maarrehm, G-jo... moest jij niet nog 25 kw? :]
 
Haha gaat vanavond voor 4500 als hij morgen wordt betaald iets anders op het oog
 
:9~






Kicken fiets! *D

Moet jij niet op een TLr gaan kwijlen ;)? (al op het www.tl1000.nl gekeken??)

Ook vanaf mijn werk... blijft een vette motor!

Maar ik vind Sittard een beetje te ver eigenlijk... :N
Zeker daar ik nog geen haast heb met een andere motor :Y

Maarrehm, G-jo... moest jij niet nog 25 kw? :]

25kw... Je bedoelt moet jij bonnie niet is in elkaar gaan zetten ;) (of überhaupt weer eens gaan rijden)

En trouwens, als jij hem daar koopt wil ik hem best voor jou naar Lelystad toe rijden!
 
Ook vanaf mijn werk... blijft een vette motor!

Maar ik vind Sittard een beetje te ver eigenlijk... :N
Zeker daar ik nog geen haast heb met een andere motor :Y

Maarrehm, G-jo... moest jij niet nog 25 kw? :]

hahaha! neee robie! sinds begin zomer al niet meer..mareeeee ik heb eigenlijk nooit 25 kw gereden :P
Zou best willen rijden naar Sittard voor een motor, helaas kan ik hem niet kwijt nu & 3 motoren in de garage gaat nu eenmaal niet...
 
hahaha! neee robie! sinds begin zomer al niet meer..mareeeee ik heb eigenlijk nooit 25 kw gereden :P
Zou best willen rijden naar Sittard voor een motor, helaas kan ik hem niet kwijt nu & 3 motoren in de garage gaat nu eenmaal niet...
Je kan betalen en hier stalen hoor :P
 
Mayo stuur maar even een prive berichtje over de prijs die je ingedachte had die ik mot bij betalen.
 
staat gewoon aan ! anders kun je het mailen naar pimpbrothers2@hotmailpuntcom
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan