BUG - sorteren laatste reactie <> tijdsnotatie

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
Hij sorteert wel netjes op laatste reactie maar hij toont enkel de topicstarter en de gegevens hiervan (tijd en datum)
 
Hehehe, het lijkt opgelost te zijn ondertussen.. hoe lang hebben jullie daar nog werk aan gehad vannacht? })
 
mm, inderdaad, \'t is enkel de tijd waar je naar kan kijken. :(
 
Laatst bewerkt:
Dat heb ik expres zo gelaten.

Net als op GoT, lijkt me gewoon handiger op den duur. Zal even wennen zijn.

Als echt iedereen er anders over denkt zal ik eens een poll aanmaken...

Ennuh..tot 02:00 zijn we bezig geweest,hehe!

Jeroen roels!
Doet hij helemaal voor niks, echt toppie!
 
die jeroen is toch de kerel die de hosting doet?
Nou, hij verdient als enige centen aan dit forum dan :P
 
Kan aan mij liggen maar hij sorteert bij mij toch echt nog niet op laatste reactie, in paar topics hier in Vragen en opmerkingen waar ik heb gepost, kwam deze niet bovenaan te staan. :( ;(
 
Kan aan mij liggen maar hij sorteert bij mij toch echt nog niet op laatste reactie, in paar topics hier in Vragen en opmerkingen waar ik heb gepost, kwam deze niet bovenaan te staan. :( ;(

je hebt het wel goed ingestelt bij je instellingen
 
He poohbeer en andere even voor duidelijkheid, het hosten van motor-forum doe ik tegen kostprijs en ik vind het leuk om met php en mysql te developen dus dat komt goed uit... hoop in ieder geval dat jullie er allemaal veel plezier van hebben ;)
 
He poohbeer en andere even voor duidelijkheid, het hosten van motor-forum doe ik tegen kostprijs en ik vind het leuk om met php en mysql te developen dus dat komt goed uit... hoop in ieder geval dat jullie er allemaal veel plezier van hebben ;)

Jackel/Jeroen

Echt top dat jij dit allemaal voor Ruud en ons doet, we waarderen het zeer!
Daarom :} 2 thejackel !!!

Maar je laat motor-occasion toch wel de volle pond betalen he voor het hosten })
 
Op Woensdag 22 augustus 2001 13:00 schreef theJackel het volgende:

eeuhhm.. je bent toch niet serieus?
Als jij in de nabije toekomst (motoroccasie betalend) nog tegen kostprijs werkt, ben je echt wel een dom rund. Heel erg vriendlijke, tof, behulpzaam rund, maar een nog steeds een rund! :)

Btw, hoeveel je er ook voor gaat vragen, thanks voor de moeite!
(als we op de coder moeten rekenen voor het naar wens maken...) :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan