BUG: url tss bold tags wordt niet aut. url\'ified

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
http://www.pricewatch.be/images/mf-filmpjes/porky-tarzanbocht.avi bijvoorbeeld.
 
Doet bij mij de vraag weer rijzen, in hoeverre worden er nog updates uitgebracht door Niels van Activetopics en in hoeverre kunnen wij deze updates nog toepassen, gezien de vele wijzigingen die door Ruud en die sysadmin (ben naam ff kwijt) zijn toegepast?
 
Is schijnbaar niet erg eenvoudig... draait hier op Activetopics 1.4.4D, terwijl 1.4.5 (met wat bugfixes en enkele nieuwe features) al sinds eind augustus beschikbaar is... Deze update zou volgens mij toch kostenloos ter beschikking moeten worden gesteld aan klanten (Ik ga er dus ook vanuit dat dit het geval is), maar is nog niet gebruikt... Als het een simpel klusje zou zijn, was dat vast al een keer door Ruud uitgevoerd...

Tijdelijke oplossing: eerst zonder bold, dan editen & bold maken... :)
 
Op Zondag 07 oktober 2001 23:35 schreef DeGroteMuis het volgende:Tijdelijke oplossing: eerst zonder bold, dan editen & bold maken... :)
Tijdelijke oplossing = de url tags gebruiken.. hij gaat enkel de fout in als ie het zelf moet doen.

Sysadmin is inderdaad ruud en jeroen trouwens.
 
Dit is in principe 1.4.5 al, maar een bepaalde optie (rode mapjes die langer blijven \"branden\") werkt nog niet in 1.4.5, dan verneuk ik de mf-aanpassingen.

Komt nog...
 
hehe,

ben alweer bezig met 1.4.5
kijk maar op /testforum verder niks mee doen hoor!!)

Komt er aan boys!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan