Bug

Status
Niet open voor verdere reacties.

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Deze bug is ook in een ander topic gemeld (wat ik niet meer kan vinden) dus ik meld hem nog maar eens. Als ik het topic van HenkGSXR bekijk zie ik dat er volgens Actieve onderwerpen op dit moment 299 posts inzitten. Ik heb mijn pagina instelling op 100 posts per pagina staan dus zou 3 pagina's moeten hebben. In het pulldownmenu staan ook inderdaad 3 pagina's maar als ik pagina 3 open krijg ik niet de nieuwste posts. Als ik handmatig in de URL het paginanummer verander na pagina 4 zie ik de nieuwste posts staan.

Erg vaag want als het aantal replies klopt (299) zou ik helemaal geen pagina 4 kunnen hebben met mijn 100 ppp instelling en pagina 4 staat ook niet in het pulldownmenu bij mij, toch is deze aanwezig.

In het Noorden topic hadden we hier laatst ook last van.
 
Ik meen pas een reply van Banaan gezien te hebben waarin hij meldde dat het probleem veroorzaakt werd door de trage reactie van de server. Hierdoor worden de verschillende tabellen van de DB niet gelijktijdig geupdate waardoor dit probleem ontstaat. :?
 
Ik meen pas een reply van Banaan gezien te hebben waarin hij meldde dat het probleem veroorzaakt werd door de trage reactie van de server. Hierdoor worden de verschillende tabellen van de DB niet gelijktijdig geupdate waardoor dit probleem ontstaat. :?
In het adminpanel van dit forum kun je volgens mij je counters updaten, misschien wel eens een idee dan...

Offtopic: zou je hier ff naar willen kijken Orpheus? Post van Revolution in topic 'Traagheid en nieuwe server'
 
Was al een topic over: Bug of wat? Zie mijn reply daaro.

En het hertellen van de posts in topics is idd een schitterend idee, daarom doen we dat dan ook regelmatig :) Alleen tussen de recounts in kun je dit soort situaties krijgen.

Maar graag verder in het hierboven genoemde topic...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan