BUGS nav update 12 juni

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje551

Guest
Net zoals na de vorige update maar weer een topic om alle bugs overzichtelijk in te stoppen. Hebben we niet straks gaandeweg 10 topics erover.

Heb je een bug/vraag...gooi het eruit...in dit topic ;)
 
Dan heb ik er nog wel eentje:

In dit topic staat een 300e post. Op dat moment komt er een 4e pagina bij bij mij (ik heb de instellingen zo staan dat er 100 posts op 1 pagina komen). Maar de 300e post staat nog wel op pagina 3 en pagina 4 is dan leeg. Terwijl eerder volgens mij de 300e post dan op pagina 4 was gekomen.

Foutje bedankt?
 
Bij een nieuw topic of post is er een rood hoofdje , een rood mapje en een blauw knopje (klopt?).
Hoort dit niet weg te gaan als je het gelezen hebt?Of moet je telkens op "je laatste bezoek blablabla" klikken?

 
Laatst bewerkt:
Het weer terug gaan naar de hoofdpagina (not using the BACK button)
(http://www.motor-forum.nl/forum/topiclist.php/index.php)
 
Dan heb ik er nog wel eentje:

In dit topic staat een 300e post. Op dat moment komt er een 4e pagina bij bij mij (ik heb de instellingen zo staan dat er 100 posts op 1 pagina komen). Maar de 300e post staat nog wel op pagina 3 en pagina 4 is dan leeg. Terwijl eerder volgens mij de 300e post dan op pagina 4 was gekomen.

Foutje bedankt?

Inmiddels 302 posts, en pag. 4 is empty.. (ook 100 posts per pagina) :?
 
woon jij op het forum ofzo?
heb je niks anders te doen?
werken>?? leren?
sociaal leven? :)

ongekend...moet je nooit naar vrienden toe...of familie...ongekend....zeg maar :) :) :)

of solliciteer je stiekum voor mod?

Net zoals na de vorige update maar weer een topic om alle bugs overzichtelijk in te stoppen. Hebben we niet straks gaandeweg 10 topics erover.

Heb je een bug/vraag...gooi het eruit...in dit topic ;)
 
woon jij op het forum ofzo?
heb je niks anders te doen?
werken>?? leren?
sociaal leven? :)

ongekend...moet je nooit naar vrienden toe...of familie...ongekend....zeg maar :) :) :)

of solliciteer je stiekum voor mod?

Bemoei je ff lekker met je eigen socio-dingetjes en kom niet aan met dit soort dingen en helemaal niet in een bugs topic.
Ik hoef niemand verantwoording af te leggen over hoe en wat!!! En jou al helemaal niet "ongekend zeg...waar haal je het lef vandaan"

Edit: Wat is je doel hiermee?
 
woon jij op het forum ofzo?
heb je niks anders te doen?
werken>?? leren?
sociaal leven? :)

ongekend...moet je nooit naar vrienden toe...of familie...ongekend....zeg maar :) :) :)

of solliciteer je stiekum voor mod?
en jij verveelt je zeker :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan