Bugspoiler sv650s 99-02 te koop, welke prijs??

s60on19s

MF'er
9 apr 2011
81
1
ey kheb een volle kuip gekocht voor mijn sv650s, deze moet nog gespoten en gemonteerd worden etc, maar zodra dat gebeurd is wil ik de zgn bugspoiler die er nu op zit uiteraard verkopen...

Prijzen op ebay lopen nogal uiteen

Wat kan ik hiervoor vragen? Gaat waarsch naar een mede mf-er..

plaatje: gaat dus om dat onderste lipje/kapje/spoilertje
full
 
oeh... Die wil ik hebben voor m'n SV! :9~ Ik zal 't in de gaten houden, als de prijs me aanspreekt krijg je misschien wel een PBtje :Y
 
Laatst bewerkt:
Die dingen staan beter bekend als een bugspoiler of bellypan ;)

@ Utrechtterror:

Was je helaas al voor :+
 
bump, nog tips??? ik goooi m denk k gewoon in het verkoop forum en laat vrij bieden want anders ben ik bang dat ik m te goedkoop van de hand doe....

is btw incl schroeven en beugels, dus tis 10min schroeven und fahren :]
 
Laatst bewerkt:
ey kheb een volle kuip gekocht voor mijn sv650s, deze moet nog gespoten en gemonteerd worden etc, maar zodra dat gebeurd is wil ik de zgn bugspoiler die er nu op zit uiteraard verkopen...

Prijzen op ebay lopen nogal uiteen

Wat kan ik hiervoor vragen? Gaat waarsch naar een mede mf-er..

plaatje: gaat dus om dat onderste lipje/kapje/spoilertje
[afbeelding]

Als vraagprijs is rond de tussen de 50 en 75 euro zit, dan zit je wel ongeveer goed.
 
Ik heb voor een nieuwe (nog te spuiten, dat dan weer wel) bellypan voor een bmw, 40 euro exc. verzenden betaald....
 
bewaar dat ding voor als je hem verkoopt... Die paar euro maakt dan ook niks uit.
meh ik heb nu een volle kuip.. Dus overbodig.. Is voor 85 euro weggegaan. Ik denk dat als k m langer had laten staan op mp voor een hogere prijs ie ook wel weg was gegaan maar goed..
 
Terug
Bovenaan Onderaan