Buitenland?

Ben nu in de Eifel. Vanmorgen vertrokken. Alleen een probleempje bij het Drielandenpunt en dan de weg naar België. Afgesloten. Alleen voor koekblikken natuurlijk ;).

Verder kom je in Duitsland geen winkel in zonder mondkapje. Het is hier vele malen strenger dan in Nederland en je wordt er ook op aangesproken.
Welke uitleg geef je dan als je de grens over gaat?
 
Ik heb donderdag een zakelijke afspraak in Aken........
 
Vanmorgen via de grens Heerlen / Aken Duitsland ingereden, ( niks geen controle gezien) en heel de dag in de Eifel getoerd. Diverse terrassen zijn gewoon open en redelijk goed bezet, weinig gele platen gezien.
 
Heb voor het weekend ook plannen, incl overnachting. Hoe zit het met de verzekering? Zijn we wel verzekerd bij negatief reisadvies?
 
In Daun bij koffie op het terras moest je een formulier invullen waar je vandaag kwam en akkoord gaan dat je info voor 4 weken wordt opgeslagen.
 
Heb voor het weekend ook plannen, incl overnachting. Hoe zit het met de verzekering? Zijn we wel verzekerd bij negatief reisadvies?
Er is geen negatief reisadvies voor Duitsland !! Er geldt code oranje dwz alleen noodzakelijke reizen , nou ik vind een toertocht in Schwarzwald noodzakelijk Er zijn geen problemen met verzekeringen
 
beste, kan men alweer de grenzen over met de motor? Heeft er al iemand ervaring mee? Weekend van 12 juni hebben wij een hotel geboekt in Clervaux met volledige belgische rit tijdens het weekend. Maar wij moeten dus wel de grens over om heen en terug naar het hotel te rijden....
Ik ben deze morgen nog in NL geweest.
 
Ik mag er gelukkug nog wel komen ...

Maar ... wat met een geprepareerde Dodge Ram? Die mag er dan nog wel komen?

Verder krijg ik echter meer en meer begrip voor afsluitingen van gemotoriseerd verkeer op bepaalde wegen zoals op dijken en zo ...

Maar, wat mij betreft mogen ze dat fietspad naast mijn woonst ook afsluiten voor wielertoeristen ... die zijn hier ook een overlast ...

Maar wacht is effe ... dat is allemaal niks voor in dit topic ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan