Buitenland?

johnny0503

MF'er
13 jan 2019
85
22
beste, kan men alweer de grenzen over met de motor? Heeft er al iemand ervaring mee? Weekend van 12 juni hebben wij een hotel geboekt in Clervaux met volledige belgische rit tijdens het weekend. Maar wij moeten dus wel de grens over om heen en terug naar het hotel te rijden....
 
Ja, het is ook de vraag of je de landen naar je bestemming al door mag rijden.
Ik had Sardinië eigenlijk voor deze zomer al afgeschreven. Maar er komt weer licht aan de horizon.
Voor mij wordt het pas urgent na 1 augustus. We hebben nog effe tijd.
Dus nog afwachten, komt mss alles toch nog goed.................................................... :?
Tsja en anders wordt het een vakantie Veluwe-meer.................:X
 
Ja, het is ook de vraag of je de landen naar je bestemming al door mag rijden.
Ik had Sardinië eigenlijk voor deze zomer al afgeschreven. Maar er komt weer licht aan de horizon.
Voor mij wordt het pas urgent na 1 augustus. We hebben nog effe tijd.
Dus nog afwachten, komt mss alles toch nog goed.................................................... :?
Tsja en anders wordt het een vakantie Veluwe-meer.................:X
Suggesties : Lago di Uddel, St Martin sur Mer of Flowerdale Beach zij ook wel aardig
 
'Tsja en anders wordt het een vakantie Veluwe-meer........'

Ook leuk........ :)
 
@ Ducootje
Laat ons nadien weten hoe het straks allemaal gelopen is.
Op terugweg van Sardinië is mss een paar dagen rond Lago di Como ook niet zo verkeerd!

We moeten maar zien wat het allemaal gaat worden.
Deze dagen met Hemelvaart was nu Luxemburg en omstreken de bedoeling geweest.
Van ellende maar dagjes weg naar Zeeland en Veluwe/ Achterhoek gedaan.'(
Zoals bijna alles wat te doen is, moet ook kamperen worden gecanceld! Weer corona................Grrrrrrrrrrrr :X
 
Wil je het laten weten hoe het ging aan de grenzen? Controle of niet? Bedankt,
Zijn nu 2 dagen onderweg in Duitsland en geen probleem om hier rond te rijden. Dingen die me opvallen, bijna geen verkeer op de binnenwegen en de drukkere plaatsen waar veel mensen lopen ook de grensovergang was geen controle.
 
@ mean machine. Ik doe wel verslag hoe t gegaan is. Maar in Duitsland is op dit moment al prettig om te rijden. Terrassen zijn open en vanaf 29 mei zijn overnachtingen weer mogelijk.
 
Zijn nu 2 dagen onderweg in Duitsland en geen probleem om hier rond te rijden. Dingen die me opvallen, bijna geen verkeer op de binnenwegen en de drukkere plaatsen waar veel mensen lopen ook de grensovergang was geen controle.
Oke, bedankt, wij vertrekken 12 juni en terug 14 juni. Zal onze rit aanpassen met stukjes duitsland tussen.
 
Nog al een topic over corona sluitingen van landen?
Wordt er niet echt duidelijker op op deze manier helaas.
Kan een modje niet wat zooi bij elkaar schuiven in 1 topic?
 
Nog al een topic over corona sluitingen van landen?
Wordt er niet echt duidelijker op op deze manier helaas.
Kan een modje niet wat zooi bij elkaar schuiven in 1 topic?

Snap het ook niet helemaal, volgens mij zijn er een aantal topics, laten we het lekker daarbij houden. Wordt er hier in ieder geval alleen maar onduidelijker op zo
 
Weekend van 12 juni hebben wij een hotel geboekt in Clervaux met volledige belgische rit tijdens het weekend.
De Belgische grens is nog zeker tot 8 juni gesloten,en ik hoor hier nog dagelijks op de radio dat er files zijn door grenscontroles.
Maar tegen 12 juni is het waarschijnlijk in orde,ik verwacht dat ze toch even op voorhand zullen laten weten of die maatregel dan afgeschaft wordt.
 
Scandinavië, Slovenië.. gewoon wat rondhangen in de Ardennen kan natuurlijk ook.. beetje memory lane..
 
Zo gauw als de mogelijkheid er is, ga ik een weekendje Ardennen (òf Eiffel, òf Luxemburg) doen. :]
(natuurlijk alleen als het weer goed is)
 
Zo gauw als de mogelijkheid er is, ga ik een weekendje Ardennen (òf Eiffel, òf Luxemburg) doen. :]
(natuurlijk alleen als het weer goed is)
Is het nog mogelijk er leuke, rustige campings te vinden? Ik weet 1 superplekje die er vast nog wel is, maar er zijn ook veel 'familiecampings'met jankende koters etc..
 
Ik denk dat er nu niet veel jankende koters zullen zijn.
Als je naar een camping gaat zonder speelpark en zwemparadijs, dan zal de overlast nog wel meevallen.
Het mooiste is ook nog dat campings zonder toeters en bellen (die wij als motorrijders toch niet gebruiken) meestal ook veel goedkoper zijn.
Voor mij is een leuk dorpje (loopafstand) in de buurt, en een goede bar op de camping al meer dan voldoende.
 
Ben nu in de Eifel. Vanmorgen vertrokken. Alleen een probleempje bij het Drielandenpunt en dan de weg naar België. Afgesloten. Alleen voor koekblikken natuurlijk ;).

Verder kom je in Duitsland geen winkel in zonder mondkapje. Het is hier vele malen strenger dan in Nederland en je wordt er ook op aangesproken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan