Bulldog BT1100

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slide-SM

Die hard MF'er
21 feb 2006
512
0
Zeeland
Verkocht via MF Bramster veel plezier ermee!

Omdat mijn vrouw zwanger is, en wij dus voorlopig niet meer samen zullen gaan touren en ik nu dus weer wat sportievers kan opzoeken bij deze,

Te Koop: Bulldog BT1100 uit het bouwjaar 2002 in de kleur blauw, slechts ( bijna ) 6000 ( eerlijke ) kilometers op gereden.

Vraagprijs: 5750,-

Motor is dan ook als nieuw en moet zijn volgende beurt weer bij de 10.000 km.

Extra's:

Compleet Laser RVS uitlaatsysteem ( originele set ook aanwezig )
Breed recht Superbike stuur

Eerlijke motor, 1e eigenaar heeft slechts 1200 km gereden.
Alle keuringen en bezichtingen toegestaan. Als er verder nog vragen zijn mail gerust!

Gr. Hans
hbijl12@xs4all.nl

Foto's zijn gemaakt op 3 augustus 2008. Altijd verwarmd binnengestaan.

bulldog004kl.jpg


bulldog009spkl.jpg


bulldog003kl.jpg


bulldog011kl.jpg
 
Laatst bewerkt:
p.s.

Waarom hou je steeds je hand voor het achterlicht?

Soms achteruit tegen een paaltje gereden?

Hoef je je niet voor te schamen hoor......
 
Laatst bewerkt:
Ik ben toevallig op zoek naar een Bulldog! Kom uit regio Haarlem, en ga dit weekend nog bij 1 of 2 andere Bulldog's kijken. Deze heeft ook zeker mijn interesse!
Misschien heb ik komend weekend nog tijd over, ik mail je!
 
Zozo, in de woonkamer stallen, hond erbij en toch nog een schijfremslot erop.

Woont zeker ook in A'dam :P

edit: gefeliciteerd met de zwangerschap :)
 
Laatst bewerkt:
Erg mooie motor! Qua prijs nog een beetje te hoog voor mijn budget, maar een brutaal bod van 5000 euro is zeker te laag? Zit dan zwaar aan m'n maximum.
 
p.s.

Waarom hou je steeds je hand voor het achterlicht?

Soms achteruit tegen een paaltje gereden?

Hoef je je niet voor te schamen hoor......


Ik hou de motor recht voor de foto, maar mocht ik ooit tegen een paaltje aan rijden dan zal ik jouw tip onthouden. Thanks :}
 
Ik ben toevallig op zoek naar een Bulldog! Kom uit regio Haarlem, en ga dit weekend nog bij 1 of 2 andere Bulldog's kijken. Deze heeft ook zeker mijn interesse!
Misschien heb ik komend weekend nog tijd over, ik mail je!


Dat is prima bramster, je bent van harte welkom. Nieuwe motoren kijken is leuk, succes bij de andere fietsen.
 
Zozo, in de woonkamer stallen, hond erbij en toch nog een schijfremslot erop.

Woont zeker ook in A'dam :P

edit: gefeliciteerd met de zwangerschap :)

Nou het leuke is dat dit niet eens mijn woonkamer is :P Dit is een vroegere kapperszaak die aan ons huis vast zit. Ideaal lekker warm in huis gestald, maar niet in de woonkamer.

Ja 2 sloten en 2 honden (zelfs).. ik zou de haren uit het hoofd van de dief trekken als hij zou worden meegenomen. Dus eigenlijk een beetje bescherming voor het dievengilde O-)
 
Laatst bewerkt:
Erg mooie motor! Qua prijs nog een beetje te hoog voor mijn budget, maar een brutaal bod van 5000 euro is zeker te laag? Zit dan zwaar aan m'n maximum.


Bedankt voor het compliment, ja het is een vraagprijs natuurlijk... maar ik wacht nog even geduldig af. Mijn vrouw zegt namelijk dat ik altijd alles voor niets weg geef :X
 
Wat hoor ik?? Geef je 'm voor niks weg.... ;)
Dan heb ik wel interesse hoor..haha

Mooie bike man...succes met de verkoop..
 
Wat hoor ik?? Geef je 'm voor niks weg.... ;)
Dan heb ik wel interesse hoor..haha

Mooie bike man...succes met de verkoop..


Als ik de Jackpot win mag jij hem komen halen. Ik bel je zodra dat is gebeurd :W

Bedankt voor het compliment, Thanks!
 
Laatst bewerkt:
Fingers crossed, inderdaad!
Op m'n werk is vandaag het 'inpandige regenafvoersysteem' overstroomd, dus hele kantoor onder n laag water, halve systeemplafond eruit, paar dure 3d-ontwerp computers + monitor drijfnat... :X

Hopen dat het een 'buitje' was, en dat we dit weekend een lekker zonnetje hebben! 8-)

Tot zaterdag!
 
waarom de motor op een schijfslot als hij binnen staat en je een waakhond hebt.
alleen mw kan er mee vandoor.
 
Is het toch gebeurd, 2 sloten erom 2 honden erbij en toch is de motor weg.

Verkocht ;( *O*

Hoe is je dag verlopen Bramster, lekker gereden?
 
Slide... Die grijns is met geen moker van mijn gezichte af te krijgen! Ik wil je het 'verlies' niet inpeperen, maar ik heb gister met VOLLE teugen van mijn nieuwe aanwinst genoten, wat een heerlijk geluid zit er in die pijpen! Even open trekken in de tunnel resulteerde in een NOG grotere glimlach, ook bij mijn maat in de auto!
En een 2-cilinder blijkt gewoon echt helemaal mijn ding te zijn, helemaal als hij in zo een schitterende fiets (in zo een schitterende staat) zit ingebouwd. Ik ben ongelovelijk enorm blij, ga er heel zuinig op zijn, en er nog veel meer van genieten!

Nogmaals, succes met de jacht naar een nieuwe (SP1 misschien), geniet daar ook van, net als van jullie zwangerschap.
Zodra vandaag t zonnetje doorbreekt ga ik hem aan mijn ouders en vriendin laten zien, mijn vrienden hebben gistermiddag al hun goedkeuring mogen geven :P
Spreek je!
 
Slide... Die grijns is met geen moker van mijn gezichte af te krijgen! Ik wil je het 'verlies' niet inpeperen, maar ik heb gister met VOLLE teugen van mijn nieuwe aanwinst genoten, wat een heerlijk geluid zit er in die pijpen! Even open trekken in de tunnel resulteerde in een NOG grotere glimlach, ook bij mijn maat in de auto!
En een 2-cilinder blijkt gewoon echt helemaal mijn ding te zijn, helemaal als hij in zo een schitterende fiets (in zo een schitterende staat) zit ingebouwd. Ik ben ongelovelijk enorm blij, ga er heel zuinig op zijn, en er nog veel meer van genieten!

Nogmaals, succes met de jacht naar een nieuwe (SP1 misschien), geniet daar ook van, net als van jullie zwangerschap.
Zodra vandaag t zonnetje doorbreekt ga ik hem aan mijn ouders en vriendin laten zien, mijn vrienden hebben gistermiddag al hun goedkeuring mogen geven :P
Spreek je!
Kijk, dat klinkt goed! Veel plezier ermee :)

Wel even je ondertitel wijzigen in Blue Bulldog ofzo he.. :P
 
Ik geniet tijdelijk van de luxe van 2 motoren, de Red Hornet staat nog beneden in de hal :P

Maar goed, mijn nieuwe liefde is natuurlijk blauw, dus bij deze is het gefixt!
 
Laatst bewerkt:
Gaaf om te lezen dat hij goed bevalt !! en als ik wat nieuws gevonden heb laat ik het je nog wel even weten.

Ik ga dit topic laten sluiten, ik wens je nog veel rijplezier. Spreek je vast nog weleens hier.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan