Bullet 500

Denk er om dat je stdt ongespannen kettingspanning nu veel meer is. Bij twijfel schokbrekers even loshalen bij kettingspannen met achterbrug horizontaal, dan schokbrekers er weer onder, de speling dan opmeten en dat als maatstaafdinges voor de vlgde keer houden.
Ik heb zelf de inkepingen van de voorspanning wat uitgefreesd zodat hij wat soepeler veert.
Je zal merken, de demping is 10 keer beter dan van die india-dingen!
 
Hmm,kettingspanning,had ik nog niet aan gedacht. |(
Dat moet zeker afgesteld worden.
Er moeten trouwens nog steeds nieuwe banden om en nu kwam ik de Heidenau K34 tegen. Redelijk klassiek profiel,zou dit wat zijn??
Heeft iemand ervaring met deze banden of weet iemand een klassiek ogend alternatief?
full
 
Hmm,kettingspanning,had ik nog niet aan gedacht. |(
Dat moet zeker afgesteld worden.
Er moeten trouwens nog steeds nieuwe banden om en nu kwam ik de Heidenau K34 tegen. Redelijk klassiek profiel,zou dit wat zijn??
Heeft iemand ervaring met deze banden of weet iemand een klassiek ogend alternatief?[afbeelding]

Ja, is een klassiek ogende band die ook werkelijk goed gript!
 
Sorry Oma,je had wel even mogen stofzuigen. })
Sjoww,aangezien ik altijd meteen doe wat ik van plan ben heb ik eindelijk na 4 maanden nieuwe banden besteld. O-)
Heb een weekje vakantie dus mooi de tijd.
Vanmorgen de wielen eruit en snel naar de bandenboer om te bestellen,meteen de wielen maar meegezeuld op m'n bromscootertje dus als de banden binnen zijn kunnen ze er meteen op.
Eventueel worden als het nodig is de binnenbanden en velglinten vernieuwd maar dat weet ik pas als de banden eraf gaan,nietwaar?
Vrijdag of zaterdag kan ik ze weer ophalen dus als ik weer net zo snel ben sleutel ik ze er na de zomer weer in. :X
full
 
Mooi,de bullet staat weer op zijn bandjes.
Levering duurde een weekje langer dan gedacht maar ik maak toch niet zo'n haast. O-)
Had in de tussentijd maar even de blokbouten nagetrokken maar die zaten toch wel goed vast.(thnx voor de tip Denfield)
Vond toch nog een beetje speling in de achterbrug dus die maar vastgezet.
Maar goed gistermiddag even een proefritje gemaakt,nou dat stuurt echt wel ff wat beter met die bandjes hoor. :Y
Wat wel minder was is dat hij er na een km of 10 volledig de brui aan gaf,alle stroom plat. :?
Daar stond ik dan ver van huis terwijl het zonnetje toch aardig heet op mijn leren jas begon te brandden :/
Ik dus maar de boel nazoeken,lag de zekering eruit. B|
De boel doorverbonden en ja,claxon deed het weer maar geen licht, snel aanschoppen en naar huis.
Ik had in het koplamphuis aan de tellerkabel zitten frotten en had al gezien dat er delen van de bedrading vakkundig met plakband aan elkaar was geplakt B| ,dus waarschijnlijk is er ergens iets losgegaan en tijdens het rijden sluiting gemaakt.
Ondertussen zat de tuin al vol met verjaardagsvisite dus heb verder niks meer gedaan,iets voor de volgende keer dus.


Groetjes. :W
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan