Bullet erbij..

Ik ben bekaf en slap niet maar durf niet te gaan slapen.
Toch eens kijken wat snelste is met rem
 
Stimmt, maar ik denk dat er meer dan een tiende uit is; Ik krijg de rem nl. niet 'hard' afgestelt...
Hoe is je buitenkabel ? Ik heb ook wel eens een sponzig gevoel gehad met een trommel toen rekte de buitenkabel mee , zeg maar uitgerekte buitenkabel krijg je ook niet hard .
 
Buitenkabel is hetzelfde ik heb geen andere buitenkabel ik heb de buitenkabel niet gewisseld het is dezelfde buitenkabel buitenkabel is hetzelfde geen andere buitenkabel zelfde buitenkabel als voorheen geen andere buitenkabel.
 
Zo, bleek dat ik de remschoenenset had omgewisseld bij nadere inspectie.. De 'oude/vorige' er weer ingezet en hoppa, rem voelde weer 'hard' aan.
De remwerking is- zoals verwacht- wat minder door het uitdraaien. Eens kijken of ik geduld ga hebben of meteen de voering er op laat zetten-na opmeten van de trommel- die op de diesel ook zit.

Waar ik nog wel-opnieuw- naar moet kijken is dat de rem niet altijd helemaal terugkomt (plots wat vrije slag op remhendel).
De veren tussen de schoenen zijn sterk, maar de aftermarket remsleutels smaller.

De remsleutels draaien wel soepel en zonder zware punten in de ankerplaat..
Je kan de remhevel op de ankerplaat met een vinger weer terugduwen in ruststand, het heeft dus 'weinig nodig'.
Hmm misschien dat ik een klein ding over het hoofd zie, later op gemak nog eens kijken..(Wrijving van de remsleutel op de voer van de schoen?)
 
Nog geen bericht dat de op zaterdag bestelde 200mm schuifmaat onderweg/in behandeling is. Ik betrap me er op dat ik me er aan erger..
 
Morgen is het secember, alle bedrijven hebben het nu erg druk met leveren van de cadeaus, duurt soms een paar dagen langer.
Als ie er maar voor 5 december is, mooi cadeautje aan jezelf :t

Ik heb ook wat besteld deze week, wordt nog in 2 delen geleverd ook, het ene deel komt vandaag of morgen, van de andere helft ook nog niets gehoord.
 
De schuifdinges zou onderweg zijn.. Intussen, ook door het weinig-uitnodigende weer- ben ik bereid of voor het geheel wat meer tijd te nemen.
Van het weekend krijg ik een 1 op 1 training, gericht op mijn 'handicaps'. Wat ze van plan is weet ik niet direct maar vermoed dat 't vooral mentaal pittig zal worden.

Kortom, vandaag een start maken met de kip marineren voor de lasagna. Kip in stukjes knippen en marineren in olijfolie, knoflook, sjalotjes, misschien nog wat kruiden, zoete ketjap (manis) en --niet te weinig- limoensap. Naast dat de ketjap qua smaak het zuur van de limoen moet balanceren, zorgt de laatste er voor dat de kip na 2 dagen 'badderen' boterzacht word.. :Y ;)
 
De schuifdinges zou onderweg zijn.. Intussen, ook door het weinig-uitnodigende weer- ben ik bereid of voor het geheel wat meer tijd te nemen.
Van het weekend krijg ik een 1 op 1 training, gericht op mijn 'handicaps'. Wat ze van plan is weet ik niet direct maar vermoed dat 't vooral mentaal pittig zal worden.

Kortom, vandaag een start maken met de kip marineren voor de lasagna. Kip in stukjes knippen en marineren in olijfolie, knoflook, sjalotjes, misschien nog wat kruiden, zoete ketjap (manis) en --niet te weinig- limoensap. Naast dat de ketjap qua smaak het zuur van de limoen moet balanceren, zorgt de laatste er voor dat de kip na 2 dagen 'badderen' boterzacht word.. :Y ;)

In karnemelk werkt ook top💁🏻‍♂️💁🏻‍♂️
 
ik vind dat ik het gewoon moet kunnen zoals de normale mensen,..\

nwe shims plaatsen is nwe koppakking doen en geeft opnieuw onnauwkeurigheid?
 
..Nog geen schuifmaat, maar wel griep dus dat tempert de ondernemingsdrang wat.. :P
Hij zou de 30ste verstuurt zijn met DHL, maar geen T&T code gekregen.. Ik heb ze nu een mailtje gedaan..
 
Wat revieuws van de toko (Gereedschaponline/tool.com) gezocht; Veel berichten over erg laat of niet leveren en onbereikbaarheid over telefoon of mail.
Bon, het ligt dus niet aan mij..
 
Ook eens een keer wat besteld bij die gasten niet leveren natuurlijk wel mijn geld terug na een aantal telefoontjes.
Volgens mij staan ze ook op facebook laat daar een berichtje achter in het openbare gedeelte dat helpt.
En voortaan eerst even googlen en via Kvk nr kijken waar ze zitten
 
Bij jou namen ze wel op? Ik krijg bandje aan de lijn...
Goed, ik ga hier geen facebook account voor aanmaken.. Eerst revieuws kijken ga ik idd voortaan weer doen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan