- Onderwerp starter
- #3.051
Review geven kan alleen via Trustpilot? (geen google?) Net gedaan, we wachten in spanning af...Heb het ooit ook eens met ze in het vet gehad. Na een negatieve review kwam daar de boel ineens in beweging.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Review geven kan alleen via Trustpilot? (geen google?) Net gedaan, we wachten in spanning af...Heb het ooit ook eens met ze in het vet gehad. Na een negatieve review kwam daar de boel ineens in beweging.
Als je zoekt op toolcom kun je via google een review geven.Review geven kan alleen via Trustpilot? (geen google?) Net gedaan, we wachten in spanning af...
Alleen op Trustpilot? Nou ja we zien eerst wel.. Wel raar allemaal... Vannacht eigenlijk niet geslapen, zal vandaag niet echt dingen kunne doen of helder zijn.Als je zoekt op toolcom kun je via google een review geven.
je mag je oude blok vrijblijvend ophalen Sammie , een 6pack cola waardeer ik wel want ik drink geen bierOkay, weer even terug naar de diesel; Ik denk niet dat ik de benodigde onderdelen ga krijgen voor het Weima 192 blok, wat wel trilde maar was verliefd op het meervermogen.
Ik zou.. er weer zo'n 1 kunnen kopen (van dezelfde gabbers die niet reageren op onderdelenaanvraag?) of.. en hier mis ik wat algemene kennis.
(@boutje? @J.a.a.p?)
Het subframe wat ik in de diesel heb gelast heeft 4 montage-gaten voor de grondplaat van de L100-kloon. De plaats en afstand klopt dan ook precies met de afstand/locatie van de krukas t.o.v de hoofdas van de versnellingsbak (deze wordt gedicteerd door de primaire kast.) dus allemaal op de mm. nauwkeurig.
Zijn alle industriedieselblokjes zodanig gestandaardiseerd dat;
1 Vb een Hatz 1B50 blok 1 op 1 te monteren is in dit subframe?
2- Zit de krukas dan ook precies op dezelfde plek als bij een Chinadiesel?
(Ik kan me op het dieseltreffen een gesprek herinneren, dat als je de Roemeense kogellagers van een Hatz vervangt, dat ze verder wel in orde zijn.. ja soms kan d epomp stuk gaan, maar goed)
Datum | Tijd | Land | Depot | Code | Status |
09-12-2022 | 08:45 | Nederland | Utrecht | 3.0 | Afgeleverd Getekend door: Tool |
Datum | Tijd | Land | Depot | Code | Status |
30-11-2022 | 16:01 | Nederland | Utrecht | 81.0 | Collectie - pakket is meegegeven aan GLS |
30-11-2022 | 16:51 | Nederland | Utrecht | 0.0 | Pakket ontvangen door GLS |
30-11-2022 | 17:02 | Nederland | Hub Utrecht | 2.0 | Aangekomen op GLS depot |
30-11-2022 | 17:03 | Nederland | Hub Utrecht | 1.0 | Doorgestuurd naar GLS depot |
01-12-2022 | 06:21 | Nederland | Groningen | 2.0 | Aangekomen op GLS depot |
01-12-2022 | 07:47 | Nederland | Groningen | 11.0 | Onderweg - geladen voor aflevering |
01-12-2022 | 10:36 | Nederland | Groningen | 4.40 | Niet afgeleverd - Niet Thuis Bericht |
01-12-2022 | 18:30 | Nederland | Groningen | 35.40 | Terug op GLS depot - Niet Thuis Bericht |
08-12-2022 | 19:55 | Nederland | Groningen | 5.0 | Geretourneerd - aan afzender |
09-12-2022 | 00:40 | Nederland | Hub Utrecht | 2.0 | Aangekomen op GLS depot |
09-12-2022 | 00:42 | Nederland | Hub Utrecht | 1.0 | Doorgestuurd naar GLS depot |
09-12-2022 | 00:43 | Nederland | Utrecht | 2.0 | Aangekomen op GLS depot |
09-12-2022 | 07:52 | Nederland | Utrecht | 11.0 | Onderweg - geladen voor aflevering |
09-12-2022 | 08:45 | Nederland | Utrecht | 3.0 | Afgeleverd Getekend door: Tool |
Het zal wel meevallen als je niet veel gebruikt.Nog geen moed ingedronken, wel het voornemen even de tijd te nemen en rustig (..) gaan meten wat er aan de hand is en wat er verkeerd gaat. Er moet logischerwijs iets te meten zijn..
Eerst wat laagdremepigers gedaan. - Misschien dat een lezer er wat aan heeft- De remhevel voor kwam niet altijd helemaal terug. Bij inspectie net- wat ik al dacht- is dat de remsleutels vrij zwaar draaiden.. (is beter dan te veel speling wat ab-Fabrik vaak het geval is..).. Bij montage had ik de remsleutelassen heel lichtjes ingevet met keramisch vet en dat is taai geworden?
Dus alles schoonmaken = soepel draaien..
Beetje 'gewoon' lagervet er op = weer tamelijk zwaar draaien?
Ik heb er wat tegen om het 'bloot' te monteren dus heb de remsleutelassen met de vinger lichtjes ingesmeerd met olie.. Ik kan me niet voorstellen dat dit o.e.o.a.m. naar de trommel/voeringen kan vloeien..
Juist, en dat wist ik niet,(kopervet doet dit niet?) maar de remmen bleven al eerder hangen toen het nog niet zo koud was? Alsof vuil en vet een taaie pasta vormden..kopervet of molycote anti seize gebruiken, normaal vet wordt taai bij koude temperaturen.