- Onderwerp starter
- #3.076
1 druppeltje met de vinger over de hele as uitgesmeerd, wat aan mijn vinger bleef hangen afgeveegd.. er zit echt een heel dun filmpje op...Het zal wel meevallen als je niet veel gebruikt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
1 druppeltje met de vinger over de hele as uitgesmeerd, wat aan mijn vinger bleef hangen afgeveegd.. er zit echt een heel dun filmpje op...Het zal wel meevallen als je niet veel gebruikt.
Er zitten toch ook groeven in.1 druppeltje met de vinger over de hele as uitgesmeerd, wat aan mijn vinger bleef hangen afgeveegd.. er zit echt een heel dun filmpje op...
? ?Begrijp niet helemaal maar is niet erg.. Later eens buigen over het vooras-mysterie.. Raar, heb 't wel eerder in- en uit elkaar gehad.. contructie is kut maar niet echt hogere wiskunde?Er zitten toch ook groeven in.
Een welbekend Sammie mistery.? ?Begrijp niet helemaal maar is niet erg.. Later eens buigen over het vooras-mysterie.. Raar, heb 't wel eerder in- en uit elkaar gehad.. contructie is kut maar niet echt hogere wiskunde?
Dat is de wet van behoud van ellende.En dan moet het mysterie van Sammie & de clunckende cardan nog komen...![]()
Zitten je lagers exact recht. Iets schuin en je as loopt tegen het lager aan de andere kant vast.Remspul teruggekregen, wil as en lagers weer inbouwen.. is lastig klusje maar wel vaker gedaan maar.. lukt niet? Krijg de as niet ver genoeg naar 1 kant?
Paniekding, denk dat aan mij ligt.. is raar, snap niet.. alles zelfde onderdelen.. komt op tijd vrouwfactor eten en me resetten.. morgen nog eens kijken.. zal me eerst moed indrinken?
Snap ik, is moeilijk te controleren maar tik ze rondom aan..Zitten je lagers exact recht. Iets schuin en je as loopt tegen het lager aan de andere kant vast.
Fuck ik kan dan serieus bang zijn dat 't aan mijn losse bedrading ligt.. serieus..Dat je de fout zelf gevonden hebt geeft wel een voldaan gevoel![]()
Omdat Emgo's meuk zijn...ondanks dat Hagon's nog helemaal niet duur zijn voor twinshocks trouwens.Maarre, - dure- Hagon's zijn toch wel echt beter dan Emgo'tjes en zo? Kan iemand me ook al weer vertellen w'rom?![]()
Grootste verschil?,arbeidskosten,in Korea zelfs nog lager dan in China,Hagon is Engels,dus hogere kosten...emgo is goedkoop want geen geld voor reclame en zelfde fabriek als hyundai en 7 jaar garantie en.. nou ja, dat verhaal.. Er zijn best veel aanbieders voor schokbrekersets onder de 90 euro?
Kan iemand vertellen WAT nu maakt dat er verschil is? (Ik heb geen fuck verstand van deze dingen maar leer graag bij..)