Bullet erbij..

Het zal zo iets zijn maar ik blijf denken, wat heb IK verkeerd gedaan, waarom zie IK het niet..

Er waren ook motoren met watergekoelde Kubota twinnetjes, die liepen echt heel mooi!
 
Goed, bijbetaalverzoek van douaneding voor 5 rubbertjes uit India.. for fuck's sake.. had 't net zo goed bij een -dure- Duitse dealert kunnen bestellen en dan weet je zeker dat 't ook goed is?
Vreemd.. er lijkt geen pijl op te trekken wanneer wel/niet bijbetalen..
 
Ik heb hier recent nog- en alweer- van iemand over op m'n flikker gekregen... Het is dat ik zo'n schuchter & verlegen karakter heb anders zou 'k het hier posten...:$
Maak je niet te druk over dingen die anderen naar je posten joh. Het is niet belangrijk, en slechts een uiting van mensen die je niet kunnen volgen.
 
Oh dah doe'k nieh.. En snap gerust dat mensen me hier niet kunnen volgen.. heel erg zelfs... :$ Het gaat om iemand die me erg kent en.. soms lomp in uitspraken kan zijn (klassiek ADHD) maar het klopt vaak wel wat ze zegt..
Gelukkig is ze fan van m'n lasagnes...( en spaart ze me in de ring..)
 
Laatst bewerkt:
Goed, bijbetaalverzoek van douaneding voor 5 rubbertjes uit India.. for fuck's sake.. had 't net zo goed bij een -dure- Duitse dealert kunnen bestellen en dan weet je zeker dat 't ook goed is?
Vreemd.. er lijkt geen pijl op te trekken wanneer wel/niet bijbetalen..
Dat hangt er vanaf of de douane je pakket er tussenuit plukt. Totale willekeur
 
Pff gaat niet altijd goed.... los van feducie in de motor hebben... (ik mis de jawa 638 nog wel eens?)
 
PTDC0095_zps30481ae8_1.jpg
 
Wat als ik die douanekosten niet betaal, wat zou er met het pakket gebeuren?

En ik kan geen bezwaar maken want de 6 weken zijn al voorbij? Hmmm
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag met de BB weg geweest. ben niet zo fit en.. als ik met deze op vakantie ga, moet er een andere demper op want van deze wordt je na een tijdje wel gaar..,. (BSA M20 -absorbtie-demper).
 
..of eens kijken of er een passen dB-killertje voor is.. maar wat zal 't -veel- doen met de carburatie?
 
..of eens kijken of er een passen dB-killertje voor is.. maar wat zal 't -veel- doen met de carburatie?
Ik had ooit een imitatie megatondemper onder mijn Bullet,binnen no-time was de vulling eruit geblazen.heb er toen een DB-killer ingedaan maar dat gaf een heel lelijk tweetaktachtig geknetter.heb toen de originele demper er maar weer onder gehangen.
 
In de stad werkt het wel goed; even tussengas en de fietsers vliegen aan de kant.

Ik zal eens de openingdinges eens meten, EDIT is 38,5mm.. eens zoeken.. (het zal 1,5 inch moeten zijn..)
 
Laatst bewerkt:
Vannacht serieus wezen googlen wat de oorzaak kan zijn dat loctite 270 niets doet..
-Had spul ontvet.
-Het wordt niet warm.
Kon verder geen verklaring vinden? Heb ter test een M8-moertje/boutje met 't spul vastgezet.. vanavond eens testen.
 
Duss de NL-ringen rechtstreeks op de alu blokhuistvoetstukbasis zonder druk-verdelende sluiting er onder en aan subframezijde evenzo.. check.. Ik vind't wat 'eng'z o veel minder oppervlak?

Net terug van 't gaanse dörp deurfiets'n op zoek naar M10 X 70.. pff even kijken of er nog wat productiefs uit me komt vandaag..
 
Terug
Bovenaan Onderaan