Ik heb hier recent nog- en alweer- van iemand over op m'n flikker gekregen... Het is dat ik zo'n schuchter & verlegen karakter heb anders zou 'k het hier posten...Soms denk je te veel.......
Maak je niet te druk over dingen die anderen naar je posten joh. Het is niet belangrijk, en slechts een uiting van mensen die je niet kunnen volgen.Ik heb hier recent nog- en alweer- van iemand over op m'n flikker gekregen... Het is dat ik zo'n schuchter & verlegen karakter heb anders zou 'k het hier posten...![]()
Dat hangt er vanaf of de douane je pakket er tussenuit plukt. Totale willekeurGoed, bijbetaalverzoek van douaneding voor 5 rubbertjes uit India.. for fuck's sake.. had 't net zo goed bij een -dure- Duitse dealert kunnen bestellen en dan weet je zeker dat 't ook goed is?
Vreemd.. er lijkt geen pijl op te trekken wanneer wel/niet bijbetalen..
Dat idee?? Het is een loterij?Dat hangt er vanaf of de douane je pakket er tussenuit plukt. Totale willekeur
Toch heb ik erorm genoten van je reisverslagen! Altijd lekker puur geschreven, met je eigen emoties erbij.Pff gaat niet altijd goed.... los van feducie in de motor hebben... (ik mis de jawa 638 nog wel eens?)
Ja...Dat idee?? Het is een loterij?
Hebbik altijd, die gele 3M-dingen..Oordoppen?
Ik had ooit een imitatie megatondemper onder mijn Bullet,binnen no-time was de vulling eruit geblazen.heb er toen een DB-killer ingedaan maar dat gaf een heel lelijk tweetaktachtig geknetter.heb toen de originele demper er maar weer onder gehangen...of eens kijken of er een passen dB-killertje voor is.. maar wat zal 't -veel- doen met de carburatie?