Bullet erbij..

woont er niet iemand dichtbij sammie met een co2 ? het is 10 min werk om een buisje erop te zetten en eraan bakken .
of je moet naar friesland komen :P ik heb co2 en TIG .
 
Da's een super aanbod, maar eerst 2 stukjes passend buis vinden?
bovenop de tank van deze motor zit harde aanslag,. (dieselpest?) Misschien vanmiddag eens kijken of ik het met WD40 (= diesel met..?) kan weghalen..
 
1685783088227.jpeg
1685783088227.jpeg
 
Okay, ik kan foto's maken met mijn Nokia telefoontje.. Dan moet ik de geheugenkaart er uit halen en in de PC stoppen. Maar deze PC heeft daar geen ingang voor? Hmm zijn er adaptors in USB-vorm hiervoor?
 
ja zeker, maar kan je niet gewoon je zelf een email sturen met het attachment (de foto) naar een email adres die je op de PC ook kan openen?
 
Ik heb er maar 1 kabeltje bij maar nooit gehad dat je data op PC kon uploaden? Hij staat ook nergenms in de PC gemeld.. Het model lijkt het meest op de 105.(Kan ook geen bon meer vinden van het ding)
IMG_0338.JPG

Ik kan er mee bellen, sms-en en foto's maken, meer niet (en vind dat heerlijk..)

Je krijgt - soms- wel een proeink-geluidje als je 'm aan de pc koppelt, maar je kan hem nergens op de pc vinden. Je kan -soms- kiezen tussen 'alleen opladen'en 'massaopslag'. Als je deze laatste kiest zegt hij'u kunt nu de geheugenkaart gebruiken (zit er wel in) en verder gebeurd er nix.. No worry, gisteren een andere digicamera van MP geplukt, vandaag eens testen..
 
Laatst bewerkt:
Intussen (vannacht) overmijmselen.. ga ik weer met motor op vakantie? Afgelopen jaar ging niet zo lekker..
Indien wel, waarheen?
 
Ja dat kan ik maar.. wat onzeker sinds vorig jaar.. ik 'mis'ook een drive en kan al tegen tent/nest opbouwen en afbreken op zien? Tegelijk fijne herinneringen aan camping Halliru en Slovenië, ook wel aan Tsjechië, waarom weet ik zelf niet.

Ik overweeg al een tijdje om vb een nachtje stadcampin te Deventer te doen om te kijken of ik alles op de BB krijg? (kleiner bagagerek). Ik zou met dat barrel natuurlijk ook op vakantie kunnen..
 
Gewoon klein beginnen.
Is een natuur camping op de Veluwe niet iets voor je?
Lekker fikkie stoken voor je tent, geen grote groepen gillende kinderen en publiek dat voor de rust en ruimte komt.
 
En (na enig tijgeren door de bossen) ook nog een bron in de buurt waar je brandstof kan halen voor je Bullit én het (ever)zwijn dat je onderweg tegenkomt!.. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan