Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Opbokken op een stuk plywood.En gaat dat spul niet schuiven met lopen/motor opbokken? Gaat de bok niet door het rubber heen?
Hier welIk WEET dat het aan mij ligt maar dun spaanplaat of 'een'plaat alu.. vindt je niet in bouwmarkt?
Platen van 3 bij 1,5 meter? Hey....
Rubber op de vloer, heftafel erop, en onder je middenbok een kleine strook traanplaat, of een stuk multiplex. Dat haal je bij de bouwmarkt/houthandel/lokale bouwaannemer uit het zaagafval. Die rubber mat is niet zo dik dat je heftafel spontaan omlazert als je je motor er op zet. En anders druk je daar ook een paar stroken multiplex onder de steunpunten (bv in de breedte), of vier losse platen (uit diezelfde afvalbak) op de vier (?) steunpunten van de heftafel om de druk wat te verdelen.Schuurtje vloer is 232 bij 354 cm.. doodeng dta ik traanplaatding niet snap.. ga alles niet volleggen met strips van 10 cm breed?
Jah, maar vanaf 10 cm gebogen?Zucht.... Ze zijn in verschillende maten leverbaar...
Vast wel maar zo’n rubberen mat is veel makkelijker.Zou een soort van harslaag er over mikken te doen zijn?
Nee getordeerd, zal wel door de knip bank komen, te smalle stukken niet goed te klemmen en dan torderen ze of zoiets? Boven de 80mm breedte gaat het blijkbaar beter.Jah, maar vanaf 10 cm gebogen?
Vanaf 80 mm, dus 8 cm, zijn alle breedtes te bestellen. Ik weet niet hoe jij aan die 10 cm komt.Je kant dus geen platte platen bestellen, alleen stroken van 10 cm breed? Dat is wel raar?
Ik heb een vergelijkbare aanbouw achter de garage geplaatst, een aantal jaren geleden. Ook met tegels erin, maar ik heb de vloer 25cm hoger geplaatst dan de tuin. Ik heb, na die jaren er nu nog geen optrekkend vocht in.Vast wel maar zo’n rubberen mat is veel makkelijker.