Bullet erbij..

Als ik nog een koppakking had liggen (Als ik die bestel gaat er zeker een week overheen voor ik 'm heb) zou de drempel lager zijn.. Dan kon ik 'm misschien ook onder een kolomboor inspannen?>(Hoe weet ik nog niet maar zal vast kunnen)
 
Hoi.

Hoeveel werk is die kop demonteren?
Dan onder de kolomboor de gaten boren en een Helicoil erin.
En die dingen komen in verschillende lengtes, dus te kort is het probleem niet.

Ook is er meer/beter dan een Helicoil.
Ikzelf ben erg te spreken over TimeSert van Würth.

Groeten, Paul.
Okay dit wist ik niet? Die ik nu heb zijn 5mm lang.. Ik ben bang dat 't wat te mager is voor in het aluminium wat gerust ook van bedenkelijke kwaliteit is..
 
Als ik nog een koppakking had liggen (Als ik die bestel gaat er zeker een week overheen voor ik 'm heb) zou de drempel lager zijn.. Dan kon ik 'm misschien ook onder een kolomboor inspannen?>(Hoe weet ik nog niet maar zal vast kunnen)
je kunt hem zelf ook maken van uitgegloeid koper (plaat) van een paar mm dik.
Dat heb ik ook eens gedaan voor mijn AJS, en die is nog steeds dicht.
 
..Misschien komen de boutjes vandaag binnen..
@ Sebas hoe kom je aan die koperplaat en hoe knip je dat 'netjes' uit? plus de tapeindgaten?
 
Die heb ik via internet besteld, gewoon zoeken op koperplaat.
Deze heb ik met een boor (dus rondom gaatjes boren, en dan het middenstuk eruit duwen) en een rattenstaart op maat gemaakt, en daarna even met de brander uitgegloeit.
 
Dan zou je dit moeten gaan maken.Kost 14,50 pond bij Hitchcocks.Bij plaatopmaat kost koperplaat van 250x250 mm en 1 mm dik 14 euro en dan ben je uren bezig om hem mooi uit te boren en te vijlen.Ik zou lekker gewoon de pakking bestellen.
 

Bijlagen

  • 42333A 1200.jpg
    42333A 1200.jpg
    29,6 KB · Weergaven: 4
Yeah, maar HC is in UK, en wacht nu 19 dagen op een ander pakje uit UK waarom ik dan niet de kop zou moeten lichten..
 
Is allemaal optie.. stap 1 is OF de boutjes OF helicoils plaatsen, met de kop er af of vanuit de hand uitboren...
 
Bier drinken is altijd een goed idee.
Misschien moeten we dat eens samen doen, met een container Poolse snollen..

Beschimp mezelf wel waarom ik me er niet 'even 'toe zet logisch te doen en helidingesen te regelen/zetten..
Mis ook wat energie en ander dat soort dingen..
 
Misschien moeten we dat eens samen doen, met een container Poolse snollen..

Beschimp mezelf wel waarom ik me er niet 'even 'toe zet logisch te doen en helidingesen te regelen/zetten..
Mis ook wat energie en ander dat soort dingen..

Dan doe ik ook mee.
 
..Wilde naar de locale ijzerwarenzaak voor 2 langere helicoils.. zijn dicht tot 10 augustus...
Misschien bestaat er toch een god? 🙄
 
Terug
Bovenaan Onderaan